وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

روش استفاده از شامپو بدن سفید آب

shampoo sefidab
روش استفاده از شامپو بدن سفید آب

شامپو بدن سفید آب پاک‌ کننده پوست و در عین حال یک نوع لایه‌ بردار سطحی پوست بوده و با مالش و حرکات دورانی بر روی پوست بدن باعث تقویت گردش خون و تحریک پوست جهت زدودن سلول‌ های مرده و نهایتا سلامتی، نرمی، لطافت و شادابی پوست را به ارمغان می‌ آورد.

شامپو سفید آب به دلیل داشتن عصاره بابونه التهابات پوستی را از بین می‌ برد و به عنوان تقویت‌ کننده و در عین حال رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌ کند.

با توجه به ساختمان و مکانیزم عمل پوست، زمانی که سلول‌ های مرده لایه خارجی پوست (اپیدرم) برداشته شود لایه‌های زیرین پوست قادر هستند مجدداً شروع به ساخت و ترمیم لایه خارجی نموده و پوستی شفافتر، باطراوت‌تر، جوانتر و صافتر جایگزین آن نمایند و در این حال می‌ توان از شامپو بدن سفیدآب که این کار را تسریع نموده و پوست را نرم و لطیف می‌ نماید استفاده نمود.

ذرات ریز ساینده و ذرات گیاه لیف (لوفا) در این شامپو چربی های زائد، آلودگی‌ ها و همچنین سلول‌ های مرده روی پوست را برطرف نموده و از بین می‌ برد. لوفا یک ماده لیف مانند (ریشه‌ای) که از آسیاب نمودن میوه خشک شده (Luffa Cylindrica) به دست می‌ آید. ذره لوفای خشک شده در حضور آب متورم می‌ شود و یک ساینده ملایم است که با کلیه مواد پاک‌کننده سازگار بوده و ماده موثر در شامپو بدن سفید آب و به عنوان اسکراب ملایم پوست (لایه‌بردار سطحی) به کار می رود.

این شامپو عمیقاً پوست را تمیز می‌ کند، چربی زیادی پوست، سلول‌های مرده روی پوست و دیگر آلودگی‌ های انباشته روی پوست را به خوبی برطرف می‌ نماید، در حالی که رطوبت طبیعی پوست را در حد نرمال نگه می‌ دارد. نتیجتاَ پوست تمیز، صاف و یکنواخت می‌ گردد، در ضمن شامپو بدن سفید آب داروگر به پوست نیرو بخشیده و از طریق پیلینگ پوستی شما قادر خواهید بود پوستی جوانتر و شادابتر داشته باشید. همان طور که فرهنگ و سنت خانم‌های ایرانی در گذشته، حکایت از استفاده پیلینگ نرم (سفیدآب) به طور مرتب و هفتگی را داشت، امروزه خانم‌ ها می‌ توانند از شامپو بدن سفید آب که جایگزینی برای سفید آب می‌ باشد و همان عملکرد را دارد استفاده نمایند.

نتیجتاً شامپو بدن سفید آب جهت شستشو و لایه‌ برداری سطحی پوست بدن مناسب است که حاوی :

* مواد پاک‌ کننده پوست بدن
* عصاره بابونه جهت برطرف نمودن التهابات پوستی و تقویت‌ کننده پوست
* گیاه لیف و دانه‌ های ریز ساینده که لایه نازکی از سطح پوست (سلول‌ های مرده) را برداشته و پوست را نرم، شاداب و سلامتی آن را به ارمغان می‌ آورد.
* مواد مرطوب‌ کننده و لطیف‌ کننده پوست
* رایحه‌ ای شاداب و با طراوت

روش استفاده از شامپو بدن سفید آب

ابتدا مقدار مناسبی از این شامپو را بر روی دست و یا لیف اضافه نموده و سپس با حرکت دورانی، پوست بدن را ماساژ داده و پس از ۲ دقیقه آبکشی نمائید.

منبع : pezeshkyemrooz.com

بازنشر » berroz.com

روش استفاده از شامپو بدن سفید آب

انواع شامپو بدن , فواید شامپو بدن , شامپو بدن سفید آب چیست , طرز استفاده از شامپو بدن سفید آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *