وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

عکس های دختران دانشجوی خیلی خیلی خوشگل و بی حجاب

drew-barrymore
عکس های دختران دانشجوی خیلی خیلی خوشگل و بی حجاب

که در یکی از سایتهای خیلی پربازدید و سرگرم کننده مردم با عنوان “دو دختر دانشجوی بسیار خوشگل و بی حجاب/عکس” نشر شده بود مقام یکی از پربازدید ترین عکس ها را از آن خود کرد.

meanwhile-in-japan-cross-dressing (3)

اما من مانده ام که این عکس ها از کی تا حالا عکس دختر شده اند؟ از این هم که بگذریم از کی تا حالا عکس دختر دانشجو شده اند از این هم که بگذریم از کی تا حالا عکس دختر دانشجوی خوشگل شده اند؟ از این هم که چشم بپوشیم از کی تا حالا این عکس ها عکس دختر دانشجوی بی حجاب شده اند؟ آخر سر از همه اینها که بگذریم از یک چیز نمی تونیم بگذریم. این عکس ها از کی تا حالا عکس دو دختر دانشجوی بسیار خوشگل شده اند؟ دقت کنید عرض می کنم “بسیار خوشگل”!! حالا جا افتاد که سایتهای سرگرمی یا به عبارت دیگر سرگرم کننده چگونه و با چه روشهایی سرمردم را گرم می کنند؟ با چه شگردها و سوژه ها لحظه های شیرین تفریح و نشاط برای میلیونها بازدید کننده علاف خلق می کنند؟ البته یه روش تازه و شگفت دیگه هم اضافه شده که عبارت از باز شدن پنجره های ناخواسته است که به آنها پنجره های پاپ آپ می گن. این پنجره ها مثل یه باغ بزرگ و وسوسه برانگیزی است که یه هو سر راه تون سبز می شن و شما را دعوت به گردش بیشتر در اون می کنند برخی ها شون به شما جایزه می دهن برخی دیگر شون هم عکس های جذاب دختران و زنان و بازیگران و.. را برای شما پیشنهاد می کنن! این سایتهای سرگرم کننده الحمد لله در گرم کردن سر ما با کلمات و عبارات جذابی از قبیلدختر، عکس دختر، دختر خوشگله،عکس زنان لخت، زنان بی حجاب، عکس خفن، عکس دختران خفن و…چنان مهارت پیدا کرده اند که برای سوژه سازی های کاذب هیج حد و مرزی نمی شناسند. خوب برخی ها براین باورند که برای اونای که دنبال عکس دختران و زنان خوشگل، دختران بی حجاب،عکس شنای دختران، دختران زیبای ایران و شمال، زیباترین بازیگران زن و … می گردند همین سوژه سازی ها و علاف کردن ها کار بدی هم نیست. به قول معروف همون آش و همون کاسه. اما به نظر می رسد برای علاف کردن آدمای هرزه گرد هم نباید تا این حد به هرزگی کشیده شد! دوست دارم نظر شما رو هم بشنوم. اگه فرصت دارین حتما خلاصه نظر تونو بنویسین بعدا در یک پست مستقل نشر می کنم. ناگفته نماند همه اونای که دنبال عکس دختر خوشگل و دختر تهرونی و شمالی و از این سوژه های اجغ و جغ است آدمای هرزه گرد نیستند بلکه در صد بالای آنها خود دختران اند که این جماعت از بس نسبت به خوشگلی و میزان دماغ و چشم و ابرو و.. حساس اند وقتی پشت اینترنت قرار می گیرند اولین ایده ای که به ذهن اونا می رسد این است که جستجو کنند زیباترین دختر دنیا یا زیباترین دختر دانشجو و خوشگل ترین دختر تهرانی و ایرانی و… کیایند؟ عکس شون رو می بینند و مقایسه می کنند و… لطفا این پست را از زاویه ای دید یک وبلاگ نویسی که هم دغدغه ای پربازدید کردن وبلاگش دارد و هم صد در صد دغدغه ای اوضاع نا بسامان فرهنگ رسانه ای و اینترنتی و سرنوشت جوانان را دارد بخوانید. از دخترای نازنین هم پیشاپیش عذر می خواهم با همین عینکی که دادم بخوانید تا آتش فشان خشم تون کمی سرد ترشود.

منبع : بازنشر » berroz.com

دختر خوشگل ایرانی, دختر خوشگل, دختر بی حجاب, دختر دانشجوی خوشگل, عکس بی حجاب دو دختر دانشجوی ایرانی, عکس برهنه, لخت, سک30

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *