وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

فن آوری جدید هارد دیسک های سی گیت برای حفاظت از اطلاعات ! | Seagate hard disk

Seagate hard disk
فن آوری جدید هارد دیسک های سی گیت برای حفاظت از اطلاعات ! | Seagate hard disk

شرکت سیگیت یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات ذخیره اطلاعات در دنیاست که تا به امروز هارد دیسک های بسیاری با تکنولوژی های روز دنیا را روانه بازارهای جهانی کرده است. یکی از جدید‌ترین تکنولوژی هایی که سیگیت برای هارد‌ دیسک های خود در نظر گرفته، Seagate RV Sensors نام دارد.

هارد دیسک های Seagate Enterprise NAS و Seagate Surveillance با بهره گرفتن از این تکنولوژی از ایجاد ارتعاشات و نوسانات در زمان چرخش جلوگیری می نمایند و با کم ترین میزان لرزش به کار خود ادامه می دهند که این امر باعث افزایش عملکرد و کارایی کل سیستم می گردد. این لرزش و ارتعاشات به بهره وری و کارایی هارد دیسک ها ‌آسیب می رساند و باعث ایجاد اختلال و خطا در کار دستگاه ها می گردد و می توان نقش منفی در کیفت کار سیستم داشته باشند.

یکی از مشکلات اصلی این لرزش ها این است که می توانند در هنگام خواندن و یا نوشتن اطلاعات، هد را از مسیر اصلی تراک خارج کنند و باعث اختلال در کل سیستم شوند که اگر از این لرزش ها و ارتعاشات جلوگیری نشود، امکان این که اطلاعات از تراک اصلی خوانده یا نوشته نشود، وجود دارد که باعث خراب شدن تراک های مجاور می شود. مکانیزم خاصی در Seagate Enterprise NAS و Seagate Surveillance وجود دارد که این لرزش ها را کنترل نموده و هارد را در شرایط پایدار و با کمترین لرزش و ارتعاش قرار می دهد، این کار به وسیله تشخیص جهت لرزش درایو، موقعیت هد و تراک انجام می شود. برای سیستم هایی که از چند هارد در کنار یکدیگر استفاده می نمایند، امکان این وجود دارد که لرزش های زیاد، هارد های مجاور را تحت تاثیر قرار دهند و کارایی سیستم را به صورت قابل توجهی کاهش دهند، پس استفاده از تکنولوژی Rv Sensors بسیار پیشنهاد می شود.

هارد دیسک های Seagate Enterprise NAS و Seagate Surveillance با 3 سال گارانتی سازگار در بازارهای کشور عرضه می گردند.

منبع : itresan.com
گردآوری و بازنشر » berroz.com

فن آوری جدید هارد دیسک های سی گیت برای حفاظت از اطلاعات ! | Seagate hard disk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *