وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

معجزه مصرف و فواید قرص سیر

فواید قرص سیر

فواید قرص سیر

فواید قرص سیر

پزشکان معتقدند مصرف قرص سیر می‌تواند فشارخون را به میزان 10 درصد کاهش دهد.

بررسی شواهد پزشکی نشان می‌دهد که 12 هفته درمان با قرص‌های سیر به کاهش چشمگیر فشارخون منجر می‌شود و خطر ابتلا به سکته مغزی را کاهش می‌دهد.

فواید قرص سیر

پزشکان معتقدند که افراد مبتلا به فشارخون بالا می‌توانند با افزودن سیر به رژیم‌های غذایی معمول، وضعیت جسمی خود را به میزان چشمگیری بهبود دهند.

بازبینی 21 مطالعه انجام شده روی نمونه‌های انسانی نشان می‌دهد که مکمل‌های حاصل از سیر خشک‌شده که حاوی میزان مشخصی از عنصر فعال آلیسین است، به کاهش فشارخون کمک می‌کنند. از سوی دیگر پزشکان تاکید دارند که مصرف خود سیر به جای قرص آن، این خاصیت را ندارد، زیرا مقدار قابل توجهی از آلیسین هنگام جویدن یا پختن آن از بین می‌رود.

سیر به دلیل آن که باعث ترشح ترکیبات شیمیایی چون “اکسید نیتریک” و “سولفید هیدروژن” می‌شود می‌تواند به آرام‌سازی و انعطاف‌پذیری رگ‌های خونی و در نتیجه به کاهش فشارخون کمک کند.

همچنین قرص‌های سیر به دلیل آن که منجر به بوی بد دهان نمی‌شود، بهتر قابل استفاده هستند.

در بررسی مقایسه‌ای اولیه بین روغن سیر و سیر خشک‌شده، تاثیر روغن سیر بر کاهش فشارخون مشخص نشد اما در عوض آشکار شد که سیر خشک‌شده می‌تواند به میزان قابل توجهی به کاهش فشارخون کمک کند.

آمار نشان می‌دهد که حدود 16 میلیون انگلیسی به عارضه فشارخون بالا مبتلا هستند که یک سوم آنان از بیماری خود آگاه نیستند. این عارضه عامل اصلی بیماری‌های قلبی، ‌نارسایی کلیوی و سکته مغزی است.

منابع : isna.ir * seemorgh.com

بازنشر » berroz.com

معجزه مصرف قرص سیر | فواید قرص سیر | Garlic Tablets , کاهش فشار خون ,  فشارخون بالا , رژیم‌های غذایی ,  سیر خشک‌شده , منجر به بوی بد دهان , بیماری‌های قلبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *