وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

همبستری یک زن با ۶۴۶ مرد در مسابقه گروهی گنگ بنگ Gang Bang

گنگ بنگ – Gang Bang

مسابقات گروهی گنگ بنگ Gang Bang,بازیگران فیلم پورنو,Gang Bang,فساد اخلاقی,کلودیا,لذت جو,انسان های شهوت ران,وحشی,روابط حیوانی,مسابقه گنگ بنگ چیست؟,عکس,فیلم
مسابقات گروهی گنگ بنگ Gang Bang

کلودیا با ۶۴۶مرد همبستر شد !!!!!! و توانست رکورد قبلی را که ۶٢۶نفر و متعلق به خانم هوستون از آمریکا بود بشکند . هر لذت جویی خانم کلودیا می باید بین ٣٠ تا ۶٠ ثانیه طول می کشید تا ۶ دوربینی که مراقب کار وی بودند زمان را به داوران ، قابل قبول اعلام کنن.

گنگ بنگ به نوع خاصی از (س.ک.س گروهی) گفته می شود که در آن یک زن با افراد زیادی همبستر شده و سعی می کند حتی المقدور این افراد بیشتر باشند.

تاریخ گنگ بنگ به روم باستان و ملکه های آن زمان برمی گردد.این نوع س.ک.س ظاهرا طی قرن ها فراموش شده بودتا اینکه چند سال پیش تولید کننده فیلم های پورنو (=مستهجن)در آمریکا به بهانه مسابقات گنگ بنگ فیلم های چندی از این موضوع تهیه کردندو از سال ۲۰۰۲ مسابقات گنگ بنگ که کم کم می رود تا شکل فدراسیون و مسابقات فانونی به خود بگیرد در کشور لهستان برگزارشدو خانمی به نام کلودیا فیگورا ” klaudia figura که گویا از هنرپیشگان پورنو آن کشور نیز هست به مقام قهرمانی مسابقات رسید .این مسابقه روز دهم فوریه سال ۲۰۰۲ در شهر ورشو برگزارشدو مراسم آن از تلویزیون مدار بسته ای در حوالی محل مسابقات به صورت زنده پخش گردید .در این مسابقات که از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر طول کشید ، کلودیا با ۶۴۶ مرد همبستر شد و توانست رکورد قبلی را که ۶۲۶ نفر و متعلق به خانم هوستون از آمریکا بود بشکند .خانم مریام از برزیل با ۶۳۳ مورد همبستری مقام دومو خانم کلر براون از انگلیس با ۴۶۶ مورد مقام سوم را به دست اورد .افراد زیادی مدعی شکستن رکورد کلودیا هستند ،ولی ظاهرا داوران بین المللی این ورزش جدید رکورد آنان را به رسمیت نمی شناسند .می گویند وقتی داوران پیروزی اورا اعلام کردند ، اشک شادی به چشم اورده و صمیمانه خدا را شکر کرده است .یکی از داوران مسابفه به او لقب پراد آف پولاند یا مایه غرور لهستان داده استو خانواده اش گفته اند کلودیا همانند مادام کوری افتخاری جاویدان برای لهستان کسب کرده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وقتی انسان به سمت بی بندو باری حرکت کند نهایت ندارد.

مسابقه گروهی گنگ بنگ Gang Bang | کلودیا فیگورا , klaudia figura , هنرپیشگان پورنو , فساد اخلاقی , انسان های شهوت ران , مسابقه گنگ بنگ چیست؟ , عکس و فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *