وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

مستند رضا شاه از شبکه من و تو و درگیری سلطنت طلبان

king reza shah
مستند رضا شاه از شبکه من و تو و درگیری سلطنت طلبان

اختلاف روز افزون سلطنت طلبان با یکدیگر که با سردر گمی در مقابل جمهوری اسلامی ایران عجین گشته است، این روزها بیش از پیش به چشم می آید. این اختلافات به گونه ای است که گردانندگان اپوزیسیون خارج نشین، رسانه ها را تبدیل به محلی جهت تصفیه حساب و عقده گشایی های خود نموده اند.
پخش مستند رضا شاه از شبکه من و تو، سلطنت طلبان را در دربار رضا پهلوی و فرح دیبا به جان هم انداخته است تا با حمله به کیوان عباسی از وی انتقام بگیرند.

شهرام همایون که مدتی پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی دست به افشای ارتباط CIA با شبکه من و تو زد و از حمایت های سازمان جاسوسی آمریکا از این شبکه پرده برداشت، این بار در برنامه ای دیگر ضمن اشاره به پخش مستند رضا شاه از شبکه من و تو، خطاب به جریان اپوزیسیون گفت: «این فیلم رضا شاه، همان حرف هایی بود که من در این دوسال زده بودم و بسیاری از آن فیلم ها را من نشان داده بودم. مگر غیر از اینست؟ کدام کلمه ای بود که در این فیلم باشد و من نگفته باشم؟»

شهرام همایون که کیوان عباسی (مدیر شبکه من و تو) را رقیبی جدی برای جریان سلطنت طلبانه و جنبش خود می داند در ادامه خاطر نشان کرد: «خیلی حرف ها را من [در این دوسال] زدم اما این فیلم هنوز جرأت بیانش را نداشته است.»

افشای ارتباط CIA با شبکه من و تو تو سط همایون که گویا به مذاق شبکه من و تو خوش نیامده است مدیران این شبکه را وادار به تهدید وی کرده است.

مدیر کانال یک در ادامه سخنانش ضمن اشاره به تهدیدهای مدیر شبکه من و تو گفت: « آن تلویزیون ها می خواهند که من نباشم. عیبی ندارد. آن تلویزیون باشد حقوق آن جوان ایرانی را بدهد و به من هم فحش بدهد.»

همایون در پایان گفت: «خوشحال نباشید از اینکه شبکه هایی مثل طپش ضعیف شدند. طپش ضعیف شد که من و تو به آنجا برسد.»

نکته قابل توجه اینست، کیوان عباسی که تا کنون سیاست های شبکه من و تو را فقط فعالیت های سرگرمی معرفی می کرد و با ثبت شبکه تلویزیونی مرجان (شبکه من و تو) در انگلیس با نام اینترتیمنت (سرگرمی) مخاطبین خود را فریب داده است، اکنون گذشت زمان نقاب از چهره سیاسی و سلطنت طلبانه شبکه اش برداشته است.

خود نمایی کیوان عباسی در برابر بازماندگان پهلوی سبب شده است که حتی افرادی مثل شهرام همایون که ارتباط نزدیکی با رضا پهلوی و فرح دیبا دارند او را رقیبی جدی برای خود قلمداد کنند. رقابتی که منجر به افشاگری شهرام همایون علیه شبکه من و تو و در نهایت تهدیدهای کیوان عباسی مبنی بر تعطیل کردن رسانه تحت مدیریت همایون گشته است. اختلافاتی که تا چندی پیش بین شبکه های لس آنجلسی تبدیل به رسم و عادت شده بود اکنون فراتر رفته و این بار بین رسانه های مستقر در لندن و شبکه های لس آنجلسی رخ داده است.

منبع : به گزارش بولتن نیوز به نقل از LONDON EYE
گردآوری و بازنشر » berroz.com

مستند رضا شاه از شبکه من و تو و درگیری سلطنت طلبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *