وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

مشخصات آیفون 8 با شارژر بی‌سیم و صفحه نمایش OLED

مشخصات آیفون 8

مشخصات آیفون 8 با شارژر بی‌سیم و صفحه نمایش OLED

مشخصات آیفون 8

به گفته Foxconn (شرکت چینی که محصولات اپل را تولید می کند)، این شرکت در حال آزمایش ماژول شارژر بی‌سیم است که احتمالا برای آیفون 8 استفاده خواهد شد. البته استفاده از این ماژول توسط اپل بستگی به بازده آن دارد، اگر بازدهی این ماژول پایین باشد، اپل سال آینده هم از آن استفاده نمی کند.

مشخصات آیفون 8

برای مثال آیفون 6 و 6 پلاس قرار بود با صفحه نمایش با کیفیت بالا و ضد خش تولید شوند اما چون بازدهی صفحه نمایش‌های ساخته شده توسط GT Advanced Technology مناسب نبود، اپل کلا این پروژه را به عقب انداخت و حتی در آی‌فون 7 هم از تکنولوژی قدیمی صفحه نمایش‌ها استفاده کرد.

چند سال پیش هم گزارشی از بلومبرگ منتشر شد که گفت اپل درحال کا بر روی شارژر بی‌سیمی است که از راه دور کار کند و نیازی نباشد موبایل را حتما روی صفحه‌ای قرار بدهید که به برق وصل است.

اگر شارژ بدون سیم به آیفون 8 اضافه شود به کاربرانی که از حذف شدن جک هدفون ناراحت هستند هم کمک خوبی می‌شود. آنها فعلا نمی‌توانند همزمان با موبایل در حال شارژ موسیقی گو کنند، اما اگر شارژر بی‌سیم به آیفون 8 اضافه شود، می‌توانند هدفون را به پورت لایتنینگ بزنند و موبایل را بی‌سیم شارژ کنند.

یکی دیگر از شایعاتی که مطرح شد این است که اپل بالاخره تصمیم دارد سال آینده آیفون را با صفحه نمایش با کیفیت تولید کند و صفحه نمایش OLED را جایگزین LCD کند. اگر این اتفاق بیافتد آیفون هم به جمع پرچمداران دیگر اضافه می‌شود که صفحه نمایشی با کیفیت بالا دارند.

نکته‌ای که این روزها همه‌جا مطرح است شایعات درباره آیفون 8 و تغییرات بزرگ روی این موبایل است. سال آینده تولد 10 سالگی آیفون است و اپل قصد دارد آن را ویژه برگزار کند. ظاهرا قرار است آیفون 8 صفحه نمایش OLED بدون حاشیه کناری داشته باشد و همچنین دکمه home حذف شود و اثر انگشت را بتوان از همه‌جای صفحه وارد کرد. این موضوع می‌تواند کمک کند اپل بدون اینکه موبایل بزرگتری بسازد، صفحه نمایش را بزرگتر کند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””] برای خرید اپل آیدی می توانید به این لینک مراجعه کنید.[/box]

منبع : itiran.com

گردآوری : berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *