وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

پرطرفدارترین سایت ها در ایران و جهان | Most Popular Search Keywords

social-networking-sites2
پرطرفدارترین سایت ها در ایران و جهان | Most Popular Search Keywords

حتما هنگام سفر به دنیای مجازی با سایتی به نام الکسا آشنا شد‌ه‌اید که در زمینه‌ی رتبه‌بندی سایت‌های پربیننده فعال است.
احتمالا رتبه اول در ایران را می‌توانید حدس بزنید. سایت گوگل که بیشتر بازدیدش را مدیون موتور جست‌وجو قدرتمند خود است. این سایت در زمینه‌های بسیاری اعم از پست الکترونیکی، نرم‌افزار موبایل، نقشه، مترجم و غیره فعالیت‌های خود را گسترش داده و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که نام این شرکت بزرگ را نشنیده باشد.
بر اساس اطلاعات سایت الکسا، در رتبه دوم Yahoo قرار گرفته، این شرکت اگرچه در این سایت موتور جست‌وجو تعبیه شده اما بیشتر بازدیدهایش را در ایران مدیون سرویس پست الکترونیکی و مسنجر خود است.
رتبه‌ی سوم را وبسایت بلاگفا از آن خود ساخته است. این سایت که در زمینه‌ی ارائه وبلاگ به کاربران فعالیت می‌کند، ساختاری ساده داشته و این بازدید بالا را مدیون کاربرانی است که با نام دامنه بلاگفا مشغول به نوشتن هستند.
در سکوی چهارم درگاه ورزش سه به چشم می‌خورد. سایت ورزش سه یک پایگاه اطلاع رسانی در حوزه ورزش برای فارسی زبانان است که اخبار حوزه ورزش، نتایج بازیها و جداول لیگ‌های ورزشی را بصورت زنده در دسترس عموم قرار می‌دهد.
اما بعد از مردم ایران مردم دنیا در ابتدا لیست خود رتبه‌ی اول را به Facebook اهدا کرده‌اند. در این سایت که یک شبکه اجتماعی محسوب می‌شود، کاربر می‌تواند با دوستان خود و اشخاص دیگر تعامل داشته باشد. البته به دلیل فیلتر بودن این درگاه در ایران آمار دقیقی از بازدیدهای این سایت در کشور وجود ندارد.
رتبه دوم در دنیا متعلق به درگاه گوگل است. این وب سایت محبوبیت خود در جهان را از ارائه‌ی سرویس‌های گوناگون و جالب به مردم جهان بدست آورده است.
اکثر کاربران علاقه زیادی به تماشای فیلم‌ها و کلیپ‌ها دارند و به همین دلیل است که سایت YouTube در رتبه سوم پربازدیدها قرار دارد.
رتبه چهارم در جهان به سایت Yahoo اختصاص یافته است. این شرکت علاوه بر ارائه سرویس‌های پست الکترونیک به فروشگاه اینترنتی، بخش خبر، موتور جست‌وجو و سایر امکانات مجهز شده است.
البته نباید این موضوع را از یاد برد که بازدید بالای یک سایت نمی‌تواند معیاری کاملی از محبوبیت و ضریب نفوذ پذیری آن در اقشار مردم باشد. در این بین نباید نقش ترفند‌هایی که در بالا بردن بازدید و افزایش رتبه در موتورهای جست‌وجو به کار می‌رود را از یاد برد.

پرطرفدارترین سایت ها در ایران و جهان | Most Popular Search Keywords

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *