خانه / پزشکی / تناسب اندام / ۴ تمرین ورزشی برای خوش فرم کردن بازوها

۴ تمرین ورزشی برای خوش فرم کردن بازوها

nice-arms۴ تمرین ورزشی برای خوش فرم کردن بازوها,تمرین ورزشی,برای,تقویت بازوها,ورزش و سلامتی,انواع,چند,حرکت,تمرین,ورزشی,کششی,برای,تقویت,بازوها,دستها,عصر علم,berroz.ir
۴ تمرین ورزشی برای خوش فرم کردن بازوها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از اندام هایی که با اضافه وزن، شکل و زیبایی خود را از دست میدهد بازوها هستند. چربی اضافی در اطراف بازوها باعث میشود تا ظاهر آنها بد فرم و ناپسند شود و با توجه به اینکه فعالیت بازوها محدود است، خلاص شدن از این چربی ها کار ساده ای نیست مگر اینکه ورزش کنید.

 

در این مطلب قصد داریم شما را با ۴ تمرین ورزشی بسیار ساده آشنا کنیم که در زیبایی بازو معجزه میکنند. تمام این تمرینات قابل انجام در منزل بوده و نیاز به وزنه یا هیچ وسیله ی اضافی ندارند.

چرخاندن بازوها از کتف

دست ها را از طرفین باز کرده و به صورت صاف (بدون شکستگی از آرنج) تا ارتفاع شانه ها بالا بیاورید تا موازی با زمین باشند. حال از محور کتف، بدون اینکه دستها

شوند، آنها را بچرخانید. ۲۰ بار در جهت جلو و ۲۰ بار در جهت عقب. توجه داشته باشید که گردش به صورت کامل و ۳۶۰ درجه صورت گیرد.

windmill۴ تمرین ورزشی برای خوش فرم کردن بازوها,تمرین ورزشی,برای,تقویت بازوها,ورزش و سلامتی,انواع,چند,حرکت,تمرین,ورزشی,کششی,برای,تقویت,بازوها,دستها,عصر علم,berroz.ir

مزایا: با چرخش دست از کتف، قسمت بالایی بازو و شانه تقویت میشوند. علاوه بر آن، ماهیچه های کتف، گردن، دوسر و سه سر بازو تحت تاثیر قرار گرفته و درگیر خواهند شد.

حرکت خداحافظی

همانند حرکت قبل دستها را از طرفین باز کنید تا موازی با زمین قرار بگیرند. این بار، بدون اینکه دست از بازو خم شود، کف دست را به طرفین بچرخانید مثل حالتی که میخواهید با کسی خداحافظی کنید یا یک لامپ را بچرخانید! این حرکت را باید سریع انجام دهید طوری که در یک دقیقه ۱۰۰ بار تکرار شود. دقت کنید که در این حرکت تنها کف دست است که حرکت میکند و سایر قسمتها حرکتی ندارند.

wave-goodbye۴ تمرین ورزشی برای خوش فرم کردن بازوها,تمرین ورزشی,برای,تقویت بازوها,ورزش و سلامتی,انواع,چند,حرکت,تمرین,ورزشی,کششی,برای,تقویت,بازوها,دستها,عصر علم,berroz.ir

مزایا: حرکت خداحافظی یا دست تکان دادن باعث نگه داشته شدن بازو شده و یک حرکت چرخشی را از مچ دست به بازو و شانه وارد میکند. با اینکار تمام ماهیچه های بازو درگیر خواهند شد.

تمرین دعا و عبادت

حتما نحوه ی عبادت و حتی احترام گذاشتن بودایی ها را دیده اید! این تمرین چیزی شبیه حالت دعای بودایی است. کف دستها را به یکدیگر بچسبانید و بالای سرتان قرار دهید. بدون اینکه کف دستها از یکدیگر جدا شوند، آنها را مقابل سینه بیاورید و دوباره بالای سر ببرید. این حرکت را برای ۳۰ بار تکرار کنید.

prayer-pose۴ تمرین ورزشی برای خوش فرم کردن بازوها,تمرین ورزشی,برای,تقویت بازوها,ورزش و سلامتی,انواع,چند,حرکت,تمرین,ورزشی,کششی,برای,تقویت,بازوها,دستها,عصر علم,berroz.ir

مزایا: هنگامی که دستها را به هم میچسبانید، ماهیچه های سه سر بازو درگیر میشوند. (ماهیچه ی سه سر همان ماهیچه ی پشت بازو است). با بالا و پایین بردن دست ها در این حالت، ماهیچه ی پشت بازو وارد عمل شده و چربی های اطراف آن از بین خواهند رفت. همچنین ماهیچه ی دوسر بازو (جلوی بازو) نیز درگیر میشود. این حرکت باعث ایجاد تعادل بین ماهیچه های پشت و جلوی بازو میشود.

کشش بازو

هر دو دست را بالای سر ببرید. مچ دست راست را با دست مخالف بگیرید تا دست شما قفل شود طوری که آرنج شما پشت سر شما قرار بگیرد. در این حالت با دست راست مچ دست چپ را به سمت پایین بکشید و از طرف دیگر با سرتان آرنج را به سمت عقب بکشید.

این حرکت را برای دست مخالف نیز انجام دهید. حداقل دو نوبت و در هر نوبت ۲۰ بار این کار را تکرار کنید.

Arm-Stretches۴ تمرین ورزشی برای خوش فرم کردن بازوها,تمرین ورزشی,برای,تقویت بازوها,ورزش و سلامتی,انواع,چند,حرکت,تمرین,ورزشی,کششی,برای,تقویت,بازوها,دستها,عصر علم,berroz.ir

مزایا: وقتی دستها را قفل میکنید، ماهیچه های سه سر (پشت بازو) درگیر میشوند. کشیدن دستها به سمت مخالف باعث ایجاد تون در ماهیچه خواهد شد بنابراین این حرکت برای افرادی که چربیهای زیادی اطراف بازو دارند بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.

این ۴ حرکت ساده به شما کمک خواهند کرد تا بازوان خوش فرم و زیبا داشته باشید و هنگامی که لباس آستین کوتاه میپوشید احساس اعتماد به نفس در شما تقویت شود. بهتر از همه اینکه برای انجام این تمرینات فقط به دستهای خود نیاز دارید نه هیچ وسیله ی اضافه ی دیگری، پس در هر زمان و هر مکان قابل انجام خواهند بود.

گردآوری : عصرعلم.کام

بازنشر : berroz.ir

۴ تمرین ورزشی برای خوش فرم کردن بازوها,تمرین ورزشی,برای,تقویت بازوها,ورزش و سلامتی,انواع,چند,حرکت,تمرین,ورزشی,کششی,برای,تقویت,بازوها,دستها,عصر علم,berroz.ir

درباره ی admin

همچنین ببینید

2014-fivb-mens-world-championship

برزیل و آلمان شکست خوردند | والیبال قهرمانی جهان

تيم ملي واليبال لهستان با حمایت طرفدارانش موفق شد برزیل را شکست دهد. لهستان با ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *