وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

شما نظر دهید/فیلتر کردن وی چت درست بود؟

نرم افزار وی چت we chat
نرم افزار وی چت we chat

در حال حاضر، موجی از فیلترهای جدید موسوم به “فیلتر اندرویدی” ها آغاز شده و اولین نمود کامل در فیلتر نرم افزار وی چت خود را نشان داده است. علت دقیق فیلترینگ ویچت مشخص نیست.

فیلتر شدن wechat
فیلتر شدن wechat

به گزارش شریان نیوز، در حال حاضر، موجی از فیلترهای جدید موسوم به “فیلتر اندرویدی” ها آغاز شده و اولین نمود کامل در فیلتر نرم افزار ویچت خود را نشان داده است. علت دقیق فیلترینگ ویچت مشخص نیست. اما تنها گذشت چند ساعت لازم بود تا نرم افزار دور زدن فیلترینگ ویچت درمیان طرفداران این شبکه ارتباطی دست به دست شود. فیس بوک فیلتر است، اما ۱۷ میلیون کاربر ایرانی در این شبکه اجتماعی عضو هستند.

 

اما به نظر میرسد فیلترینگ وی چت بدون کار کارشناسی کافی صورت گرفته است. چرا که این نرم افزار نه مانند فیس بوک عمومی است و نه مانند برخی نرم افزارها ساخت شرکتهای صهیونیستی است.

وی‌چت یک شبکه اجتماعی موبایل‌-بنیان است که توسط شرکت tencent چین طراحی و ساخته شده و بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد.

 فیلتر شدن wechat

تاکنون هم نه گزارشی از کلاهبرداری از آن طریق گزارش شده و نه آماری از تاثیر آن بر خانواده ها تایید شده است. که اگر هم این چنین بود باید پرسید فیلترینگ فیس بوک چه دردی را دوا کرد که فیلترینگ وی چت می کند؟

*اما به نظر شما ایا فیلتر کردن وی چت درست بوده ؟براستی فیلترینگ “وی چت” چه دردی را دوا می کند؟!
شریان نیوز خود را متعهد به انتشار نظرات مخالفان و موافقان می داند. بدیهی است نظراتی که حاوی توهین و تهمت باشد، امکان انتشار نخواهد یافت و نظرات شما به صورت ضرب العجلی منتشر خواهد شد و نظرات شما برای مسئولین کشوری ارسال می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *