وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

آب قورباغه نوشیدنی محبوب مردم پرو!!!

beijo_princesa_01
آب قورباغه نوشیدنی محبوب مردم پرو!!!

مردم پرو معتقدند این معجون قدیمی نه‌ تنها انرژی‌ زاست بلکه قدرت ذهنی آنان را به نحو قابل توجهی افزایش می‌دهد. در این میان خواص درمانی گوشت قورباغه و دارو های محلی را هم نباید نادیده گرفت.

این نوشیدنی محبوبیت بسیاری در بین ساکنان کوه های آند از کوچک تا بزرگ دارد و حتی گردشگران هم از آن می خورند. قورباغه ها در آکواریومی نگهداری می شوند و وقتی که می خواهند نوشیدنی را آماده کنند با ضربه ای جان قورباغه را می گیرند سپس چند برش روی شکم آن می زنند و پوستش را می کنند.

beijo_princesa_02
آب قورباغه نوشیدنی محبوب مردم پرو!!!

سپس آن را در مایعی شامل آش گرم لوبیا سفید، دو قاشق عسل، شاخه های خام آلوئه ورا و چند قاشق از آب میوه ماکا می اندازند و مخلوط می کنند آنها معتقدند که این نوشیدنی برای درمان برونشیت ، آسم و ناتوانی جنسی موثر است. کارمن گونزالس یکی از انبوه مغازه‌ داران پرویی است که این روزها نوشیدنی محبوب مردمان این کشور را تهیه و عرضه می‌ کند.

beijo_princesa_05
آب قورباغه نوشیدنی محبوب مردم پرو!!!

او روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ قورباغه را در آکواریومی بزرگ در رستورانش نگه می‌ دارد، با ورود هر مشتری او یک قورباغه از آکواریوم بیرون آورده به کاشی‌ ها می‌ کوبد تا بمیرند و سپس با شکاف دادن شکم قورباغه پوست آن را می‌ کند.(سایت بروز : واقعا وحشتناکههههه)

او سپس در مخلوط‌ کن خود سه قاشق عسل، عصاره گیاهان محلی و چندین قاشق پودر ریشه آندی به همراه شیر تازه ریخته و قورباغه پوست‌ کنده شده را هم به آن می‌ افزاید. مخلوط حاصل که پس از در هم آمیختن تمامی این مواد عجیب حاصل می‌ شود همان آب قورباغه محبوب پرویی‌ ها است که هر لیوان آن ۱ دلا‌ر قیمت دارد.

beijo_princesa_06
آب قورباغه نوشیدنی محبوب مردم پرو!!!

گونزالس می‌ گوید روزانه حداقل ۵۰ مشتری به مغازه وی می‌ آیند و در ساعات اولیه صبح و یا عصر برای رفع خستگی و یافتن انرژی دوباره آب قورباغه سفارش می‌ دهند.

گونزالس می‌ گوید: متاسفانه هنوز توریست‌ ها عادت به نوشیدن این معجون نکرده‌ اند. آنها ترجیح می‌ دهند تا چند لحظه‌ ای به تماشای درست شدن معجون بنشینند و بعد با چهره‌ ای درهم کشیده رستوران را ترک کنند.

منبع : asriran.com

بازنشر » berroz.com

آب قورباغه نوشیدنی محبوب مردم پرو!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *