وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

آموزش بافت یک بلوز زنانه زیبا

آموزش بافت بلوز زنانه زیبا

آموزش بافت بلوز زنانه زیبا

آموزش بافت بلوز زنانه زیبا

سلام به شما و امیدوارم حالتون خوب باشه. بافتنی یکی از هنرهای دوست داشتنی و زیباست. امروز در خدمتتون هستیم با آموزش بافت بلوز زنانه زیبا.

آموزش بافت بلوز زنانه زیبا

دقت کنید حتما نیاز نیست از رنگ های بکار رفته در تصویر استفاده کنید. بافتنی هنریست که می توان ذوق هنری خود را در آن بکار ببرید.

وسایل مورد نیاز برای بافت بلوز سایز 38 :

  • 4 عدد کلاف 100 گرمی به رنگ دلخواه
  • میل بافتنی شماره 5

مراحل بافت بلوز طرح دار :

نحوه بافت جلو : 94 تا سر بیندازید.

رج 1 : همه دانه ها را از زیر ببافید.

رج 2 : این رج نیز همه از زیر بافته می شود، این دو رج را تا 6 رج تکرار می‌کنیم.

رج 7 : 12 تا زیر، 10 تا کور شود(2 تا یکی) ، 10 تا زیر، 10 تا کور شود تا آخر دانه ها، 2 دانه از زیر ببافید برای حاشیه.

رج 8 : همه دانه ها از زیر بافته شود.

رج 9 : 2 تا زیر برای حاشیه، 10 تا زیر، 10 تا دانه را دوباره سربیاندازید و 10 تا زیر، 10 دانه روی 10 دانه کور شده رج قبل سرانداخته شود تا آخر دانه ها.

رج 10 : همه دانه ها از زیر بافته شود.

رج 11 : 2 دانه زیر برای حاشیه، 10 تا کور شود، 10 تا زیر، 10 تا کور شود (2تا یکی) تا آخر دانه‌ها به همین صورت بافت را ادامه می‌دهیم و هربار یک جابجایی در 10 دانه‌ها ایجاد می‌کنیم تا 42 سانت بافت را ادامه می‌دهیم، 15 سانت دیگر بافت را به همین صورت ادامه می‌دهیم برای گودی یقه به اندازه 17 سانت از هردو طرف سرشانه جدا کرده و دانه‌های وسط را کور می‌کنیم، ابتدا از سمت راست 17 سانت جدا کرده بقیه دانه‌ها را در میل جداگانه قرار داده و 17 سانت را 5 سانت طبق مدل می‌بافیم. از سمت چپ هم 17 سانت جدا کرده و دانه‌های وسط را کور کرده و 17 سانت سمت چپ را طبق مدل 5 سانت بافته بعد همه دانه‌ها را کور می‌کنیم.

آموزش بافت بلوز زنانه زیبا

طریقه بافت پشت : پشت بلوز را مانند قسمت جلو ببافید با 90 دانه، مانند مدل ادامه بدهید.

نحوه بافت آستین بلوز : 40 دانه سر بیندازید و مثل مدل جلو و پشت 43 سانتی متر ببافید به صورت یک مستطیل بلند البته بدون هیچ کم کردنی.

نکته : دقت داشته باشید در این بلوز در آستین و حلقه آستین هیچ دانه ای کم نمی شود. مراحل بافت آستین بعدی نیز به همین شکل است. 

بعد از وصل کردن تک پشت، جلو و آستین‌ها برای یقه همه دانه‌های یقه را از یک گوشه سرشانه گرفته دور تا دور پشت و جلو را به صورت بافت رکن (هردو رج همه از زیر) ادامه می‌دهیم تا 14 سانت همه دانه‌ها را کور می‌کنیم. بلوز ما آماده پوشیدن است.

گردآوری : وب سایت بروزآموزش بافتنی

آموزش بافت بلوز زنانه سادهبافت بلوز زنانه با قلاببافت بلوز از یقهآموزش بافت بلوز از بالاآموزش بافت بلوز دخترانه با دو میلآموزش بافت بلوز دخترانه از یقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *