وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

آموزش درست کردن دمنوش های لاغری برای کاهش وزن سریع

آموزش درست کردن دمنوش لاغری

آموزش درست کردن دمنوش لاغری

آموزش درست کردن دمنوش لاغری

لاغر شدن گاهی به یک کابوس وحشتناک برای افراد چاق تبدیل می‌شود که می‌خواهند به هر روشی از شر اضافه وزن خلاص شوند و به تناسب اندام برسند. رژیم‌های لاغری برای خیلی ها آزاردهنده هستند، چراکه یاد گرسنگی کشیدن و احساس ضعف می افتند، هر چندکه همه رژیم‌های لاغری اینگونه نیستند.

زندگی شهرنشینی و ماشینی موجب بی تحرکی افراد می‌شود، و در این حین و کاهش زمان استراحت آدم‌ها، به سمت فست‌فودها روی می‌آورند، که این دقیقا واضح‌ترین ماجرای افزایش وزن و چاقی است.

آموزش درست کردن دمنوش لاغری

علاوه بر نخوردن غذاهای چرب و شیرین، می‌توان با تغذیه از سبزیجات، میوه‌ها و همچنین ورزش کردن به کاهش وزن سریع خود کمک کنید. دمنوش‌های لاغری نیز راه ماسبی برای لاغر شدن هستند که در این مطلب به طرز تهیه 3 دمنوش لاغری، چای ترش، برگ بو و دارچین و مریم گلی با آبلیمو و عسل می‌پردازیم.

دقت کنید این دمنوش‌ها به سریع‌ لاغر شدن شما در صورت تلاش شما برای چربی سوزی کمک می‌کند.

آموزش درست کردن دمنوش لاغری

دمنوش لاغری چای ترش

فواید چای ترش بسیار زیاد است که دارای آنتی‌اکسیدان زیادی است.

از جمله فواید و خواص چای ترش می‌توان به : رفع بیماری‌های کلیوی، کاهش خطر ابتلا به سرطان، افزایش سرعت سوخت و ساز بدن و کاهش سریع وزن، کالری کم و فاقد کافئین، کاهش فشار خون بالا، کاهش کلسترول بد، هضم و جذب بهتر مواد خوراکی، تقویت سیستم ایمنی بدن و التیام عفونت ها، تقویت عضلات بدن و …

طرز تهیه دمنوش لاغری چای ترش

مواد لازم :

  • آب : 200 میلی لیتر یا یک لیوان
  • گل چای ترش : 10 گرم

گل‌های چای ترش را به آب در حال جوشیدن اضافه کنید و 15 دقیقه بگذارید با حرارت ملایم دم بکشد. بعد از گذشت این زمان آن را از روی حرارت بردارید و بگذارید تا 10 دقیقه بماند. جوشانده را از صافی بگذرانید و روزی 2 بار میل کنید. می‌توانید آن را خنک هم میل کنید. دو بار در روز و به مدت 10 روز ادامه دهید و بعد از گذشت این مدت تا 5 روز استراحت کنید و باز این رویه را ادامه دهید.

آموزش درست کردن دمنوش لاغری

 

دمنوش لاغری برگ بو و دارچین

دارچین و برگ بو دارای خواص عالی هستند. دارچین دارای بوی مطبوعی است. دارچین علاوه بر کاربرد زیاد آن در غذاها در طب سنتی می تواند برای کاهش وزن کاملا تاثیرگذار باشد. دارچین از طریق بالا بردن سوخت و ساز بدن و در نتیجه تامین انرژی بدن از سوزاندن چربی‌ها و کالری‌های اضافه این کار را انجام می‌دهد، و موجب رفع سریع چاقی در زمان کمتری می‌شود.

برگ بو جز گیاهان دارویی پر خواص است و دارای مقدار زیادی مواد معدنی نظیر مس، پتاسیم، کلسیم و آهن می‌باشد، که در سلامت فرد نقش حیاتی بر عهده دارند.

ترکیب دارچین و برگ بو به آب شدن چربی‌ها کمک می‌کند.

مواد مورد نیاز :

  • آب : 200 میلی لیتر یا یک لیوان
  • برگ بو : 2 برگ
  • چوب دارچین : یک تکه 3 گرمی

طرز تهیه دمنوش لاغری دارچین و برگ بو

دارچین و برگ بو را به آب جوشیده شده اضافه و تا 20 دقیقه بگذارید تا در حرارت ملایم دم بکشد، و بعد آن را از روی شعله بردارید و تا 10 دقیقه بگذارید بماند. بعد از صاف کردن این دمنوش لاغری هر روز صبح به صورت ناشتا میل کنید. تا 10 روز ادامه دهید و بعد از یک هفته توقف دوباره این کار را ادامه دهید.

دمنوش لاغری مریم گلی با عسل و لیموترش

مریم گلی، یکی از گیاهان قدیمی شناخته شده است. از خواص مریم گلی می توان به : کمک به تقویت حافظه، مقابله با نفخ، نرم کردن گلو، تسکین تبخال، بهبود جای زخم، مقابله با گرگرفتگی و … همچنین کمک به کاهش وزن است.

خواص عسل و لیموترش، همکه خودشان یک کتاب هستند » فواید عسل و لیموترش

مواد لازم :

  • آب : 1 لیتر
  • مریم گلی تازه یا خشک شده : 15 گرم
  • عسل طبیعی : یک قاشق غذاخوری
  • آب لیموترش طبیعی : یک عدد

طرز تهیه دمنوش لاغری مریم گلی با عسل و لیموترش

بعد از بجوش آمدن آب، عسل و مریم گلی را به آن اضافه و تا 20 دقیقه در حرارت ملایم می‌گذاریم بماند و بعد از گذشت این زمان زیر شعله را خاموش می‌کنیم و تا یک ربع صبر می‌کنیم، سپس آن را صاف کرده و آب لیموترش را به آن اضافه می‌کنیم. هر روز از این نوشیدنی میل کنید و تا 5 روز ادامه دهید و بعد از 5 روز توقف دوباره ادامه دهید.

خوش اندام باشید*

گردآوری : وب سایت بروزتغذیه سالمتناسب اندامپزشک و سلامت

دمنوش لاغری نیوشادمنوش لاغری شکمدمنوش برای لاغری شکم و پهلوطرز تهیه دمنوش لاغریخرید دمنوش لاغریدمنوش لاغری سحردمنوش گیاهی لاغری شاهسونددمنوش لاغری دکتر سینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *