وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

15 تنظیم برای بهینه سازی و افزایش سرعت فتوشاپ

افزایش سرعت فتوشاپ

افزایش سرعت فتوشاپ, آموزش فتوشاپ, نکته فتوشاپ, مقاله, نکته فتوشاپ, مقاله فتوشاپ, استفاده از automate, تنظیمات براش, تنظیمات رتوش, براش, تغییر ملایمت لبه ها photoshop
photoshop

افزایش سرعت فتوشاپ

اگر به تازگی شروع به یادگیری فتوشاپ کرده اید، ممکن است سردرگم باشید: چه کاری می توانم انجام دهم تا به طور مؤثرتری با فتوشاپ کار کنم؟ راز و رمزها و دستورالعمل های مخفی زیادی در فوتوشاپ وجود دارد (دقیقاً مخفی نیستند، ولی ضروری است دقت زیادی به خرج دهید تا آن ها را بیابید)؛ شما فقط نیاز دارید آن ها را کشف کرده و کاربرد آن ها را در روند کارتان یاد بگیرید.

من در این متن، 15 فنّ مهم را با شما به اشتراک گذاشتم که به شما کمک می کند به طور مؤثرتری با فتوشاپ کار کنید. من این نکات را به صورت هفتگی در PSD Vault Facebook Page به اشتراک می گذارم. شما به سادگی می توانید نکات فتوشاپ را از این جا دریافت کنید. 

فنّ 1 : برای اجرای عملیات دسته ای به صورت سریع و کارآمد می توانید از امکان Automate استفاده کنید.

فنّ 2 : برای نمایان شدن پنجره تنظیمات براش می توانید کلید F5 را فشار دهید. تنظیمات را دستکاری کنید. این تنظیمات، استایل های بسیاری به براش شما خواهند افزود.

فنّ 3 : برای اینکه نتیجه طراحی شما در فتوشاپ مناسب باشد، سعی کنید opacity و flow را برای براش تنظیم کنید.

فنّ 4 : در هنگام استفاده از ابزار Dodge و Burn در فتوشاپ، برای داشتن یک افکت زیبا و ظریف در رتوش تصویر، Exposure را روی مقدار کمتری تنظیم کنید.

فنّ 5 : برای حذف کارآمد تمام چیزهایی که خارج از یک ناحیه انتخاب هستند، از ابزار Crop استفاده کنید. از گزینه های موجود در نوار تنظیمات آن برای برش دادن و تغییر اندازه به صورت همزمان استفاده کنید.

فنّ 6 : برای تغییر دادن ملایمت لبه ها، سعی کنید تنظیمات feather را برای ابزار انتخاب (Lasso، Rectangular و …) انجام دهید.

فنّ 7 : در هنگام استفاده از ابزار Move، برای حرکت بین ابزار hand و move، کلید فاصله را بزنید.

فنّ 8 : برای انتخاب چند لایه در یک زمان در فتوشاپ، کلید Shift را نگه دارید و کلیک چپ کنید.

فنّ 9 : شما می توانید با رفتن به مسیر Edit > Keyboard Shortcut یا زدن کلیدهای Ctrl + Alt + Shift + K، کلیدهای میانبر فتوشاپ را برای خودتان سفارشی کنید. هم چنین با اجرای عملیات Summarize می توانید این میانبرها را به یک فایل html اکسپورت نمایید.

فنّ 10/strong>

فنّ 15 : وقتی ابزار Zoom انتخاب شده است، می توانید برای بزرگ یا کوچک کردن تصویر، کلیک چپ موس را نگه داشته و موس را به راست یا چپ حرکت دهید.

این هم از این مطلب! امیدوارم از این نکات لذت برده باشید و برای شما مفید باشند.

منبع :persiangfx.com

افزایش سرعت فتوشاپ

بازنشر » berroz.com

آموزش فتوشاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *