وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

بازگشت یک دوربین DSLR ‌از شکم یک تمساح پس از 8 ماه! *Crocodile

بازگشت یک دوربین DSLR ‌از شکم یک تمساح پس از 8 ماه! *Crocodile

ku-bigpic

افتادن گوشی همراه موضوعی ناخوشایند است و انداختن دوربین DSLR از آن هم ناخوشایندتر. حال تصور کنید انداختن دوربین DSLR در کنار تعدادی تمساح چقدر می‌تواند ناخوشایند باشد.
می‌توانید این موضوع را از Mario Akdecoa که پس از هشت ماه مجددا به دوربینش رسید بپرسید.در دی ماه سال گذشته، او با استفاده از یک سه پایه و یک دوربین ۱۳۰۰ دلاری در حال عکسبرداری از یک گله تمساح در محل نگهداری آنها در Everglades بود و درحالیکه همه چیز خوب پیش می‌رفت علاقه یک تمساح به دوربین! ناگهان همه چیز را به هم زد. Akdecoa  در مصاحبه ای با خبرنگار تلویزیون می‌گوید:

تمساحها به من نزدیک و نزدیک تر می‌شدند که ناگهان یکی از آنها به یکباره دوربین را قاپید.من سعی کردم با استفاده از سه پایه، دوربین را نگه دارم اما دوربین از دستم خارج شد.

 

ku-bigpic

 

اما جمعه گذشته یک گردشگر متوجه تمساحی شد که دوربینی به واسطه بند آن به دور پایش بسته شده بود.به نظر می‌رسید این دوربین همان دوربین یادشده باشد.دوربین به طور کلی خراب شده اما یکی از عکسهای هشت ماهه! جان سالم به در برده بود.از زمان حادثه، Aldecoa یک دوربین جدید خرید اما مطمئنا از این به بعد با احتیاط بیشتری از حیوانات عکسبرداری خواهد کرد.

 

منبع:فارنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *