وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

برد برزیل مقابل اسپانیا در جام کنفدراسیون ها 3-0

Brazil wins Confederations Cup final - neymar gol
برد برزیل مقابل اسپانیا در جام کنفدراسیون ها 3-0

برزیل و اسپانیا فینال جام کنفدراسیون‌ها را ساعت 2:30 بامداد دوشنبه به وقت ایران در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو آغاز کردند که این دیدار با برتری سه بر صفر شاگردان اسکولاری به پایان رسید.

فرد در دقیقه 2 با تیزهوشی دروازه ایکر کاسیاس را گشود و نیمار هم در دقیقه 44 گلزنی کرد تا هر دو بازیکن چهارمین گل خود را در این مسابقات به ثمر برسانند و نیمه‌اول با برتری سلسائو به پایان برسد.

در یکی از صحنه‌های جالب نیمه اول در شرایطی که ضربه تیاگو در آستانه ورود به دروازه برزیل بود داوید لوئیس با تکلی دیدنی و فوق العاده توپ را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد تا یک گل را برای تیمش بخرد.
در نیمه دوم بازهم برزیل بازی را بهتر آغاز کرد و این فرد بود که روی حرکت بدون توپ نیمار در دقیقه 47 برای بار سوم دروازه اسپانیا را گشود.

پس از این گل ماتادورها بر روی دروازه برزیل فشار وارد کردند تا توانستند یک ضربه پنالتی بدست آورند که سرخیو راموس این موقعیت را هدر داد و توپ را به بیرون زد.
شاگردان دل بوسکه به تلاش خود برای بازکردن دروازه برزیل بازهم ادامه دادند، اما موفق به گلزنی نشدند.

در یکی از موقعیت‌های بازی و در یک ضد حمله تند و تیز نیمار قبل از ورود به محوطه جریمه اسپانیا توسط پیکه سرنگون شد که خطای مدافع اسپانیا با کارت قرمز داور هلندی همراه شد و اسپانیا از دقیقه 68 بازی را 10 نفره ادامه داد.

در ادامه دو تیم موقعیت‌هایی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که ثمری نداشت و بازیکنان برزیل با نتیجه‌ قاطع سه بر صفر به سلطه ماتادورها و شکست ناپذیری آن‌ها در فوتبال جهان پایان دادند.

منبع : جام ورزشی
گردآوری و بازنشر » berroz.com

برد برزیل مقابل اسپانیا در جام کنفدراسیون ها 3-0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *