وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

بیوگرافی مارگوت رابی Margot Robbie

مارگو رابی, Margot Robbie

بیوگرافی مارگو رابی – Margot Robbie

مارگو رابی, Margot Robbie

مارگو رابی “Margot Robbie” (نام واقعی : مارگو الیز رابیMargot Elise Robbie“) بازیگر و تهیه کننده تلوزیون و سینما، اهل کشور استرالیاست. او متولد 2 ژوئیه 1990 و در بین محبوب‌ترین بازیگران سال 2016 از نگاه IMDB او لقب اول را گرفت.

مارگو رابی, Margot Robbie

در سال 2012 از طرف “Inside Film Magazine’s” به عنوان یکی از ستارگان آینده سینما از وی نام برده شد.

این بازیگر زن استرالیایی به خاطر بازی در فیلم‌های خوش ساختی چون؛

فیلم گرگ وال استریتThe Wolf of Wall Street 2013” با بازیگری لئوناردو دی کاپریو

فیلم تمرکزFocus 2015

فیلم افسانه تارزانThe Legend of Tarzan2016

و فیلم جوخه خودکشیSuicide Squad 2016” توانست خود را به شخصی محبوب در حوزه ی سینما تبدیل کند.

مارگو رابی, Margot Robbie

بیوگرافی مارگو رابی

نام اصلی مارگو الیز رابی
زمینه فعالیت بازیگر زن سینمای استرالیا
تولد 2 جولای 1990 – در شهر دالبی ( کوئینزلند) استرالیا
والدین پدر Doug Robbie
مادر Sarie Kessler
قد 1.68 cm
سال‌های فعالیت 2008 تا اکنون
ازدواج تام آکرلی (۲۰۱۶-اکنون)
صفحه در وب‌گاه IMDb

مارگو رابی, Margot Robbie

زندگی شخصی مارگوت رابی

او در کوئینزلند استرالیا متولد شد و بعد از مدتی به گلد کوست نقل مکان کردند. کامرون نام برادر کوچکتراش است. او بیشتر دوران کودکی خود را در مزرعه پدربزرگش گذراند. پدر و مادرش از هم جدا شده و او توسط مادرش بزرگ شد. رابطه او با پدرش خوب نبود و در نوجوانی برای تامین زندگی خود و برای خودکفایی و بی احتیاجی به مزرعه پدری سه شیفت کار می کرد و در همین موقع بود که تصمیم گرفت بازیگر شود. و به همین دلیل برای زندگی به شهر ملبورن مهاجرت کرد تا بتواند به رویای بازیگر شدنش را دنبال کند.

از کالج سامرست در گلد کوست در 2007 فارغ التحصیل شد. مارگوت رابی بازیگری حرفه ای را از 2007 شروع کرد، زمانی که در دو فیلم بلند «آی. سی. یو.» و «پارتیزان» هر دو به کارگردانی آش آرون بازی کرد.

در حال حاضر او در نیویورک زندگی می کند و به گفته خودش عاشق این شهر است. به ورزش هاکی علاقه دارد و به به تناسب اندامش اهمیت می‌دهد.

او در سال 2016 با تام آکرلی ازدواج کرد.

مارگو رابی و تام آکرلی

مارگو رابی, Margot Robbie مارگو رابی, Margot Robbie

مارگوت رابی و سینمای هالیوود

2008، در این سال با بازی های کوتاه در چند برنامه تلوزیونی از جمله؛ Vigilante 2008، The Elephant Princess 2008، Review with Myles Barlow 2008، City Homicide 2007-2011 توانست کم کم خود را مطرح کند. او همچنین در فیلم های تبلیغاتی بازی کرد و به عنوان مهمان در 2008 در «قتل خانگی» در نقش کاتلین برنفرود ظاهر شد.

به خاطر استعدادش خیلی زود توانست در 315 اپیزود سریال Les voisins برای خود نقشی را بگیرد و به یکی از بازیگران محبوب این سریال پر مخاطب شود.

2009، مارگو رابی در این سال در برنامه تلوزیونی از شبکه 10 که موضوع این شبکه معرفی چهره های محبوب استرالیاست حضور یافت و در ماه جولای در یک نمایش به نام درباره نسلت حرف بزن از همین شبکه ظاهر می شود. در همین سال مارگو رابی در جوایز انتخاب بچه های نیکول اودئون نامزد می شود و دوباره در نقش مقابل دین گیر در سریال همسایه هاLes voisins 2010” دعوت می شود. مجدد نامزد محبوب ترین استعداد زن جدید در جوایز لوژوی استرالیا می شود.

در این سال و در طول یک صداگذاری و با تاثیری که اجرایش روی کارگردان  گذاشت نقش اصلی فیلم I.C.U. 2009 را بدون هیچ تستی بدست آورد.

2010، با توجه به موفقیت های مارگو رابی در سریال Les voisins در سال 2010 از وی برای حضور در سریال Pan Am دعوت شد که بعد از نشان دادن استعداد خود توانست در فیلم درباره ی زمان و در کنار بازیگران سینما ریچل مگ آدامزRachel McAdams” و دامنال گلسون به ایفای نقش بپردازد.

2013، سرانجام این بازی‌های کوتاه در فیلم های هالیوودی توجه یکی از بهترین کارگردانان سینمای هالیوود را به خود جلب کرد و توسط مارتین اسکورسیزی برای بازی در فیلم فیلم گرگ وال استریتThe Wolf of Wall Street 2013” با بازیگری لئوناردو دی کاپریو انتخاب شد. برای اجرایش در نقش نائومی لاپاجلیا، رابی نامزد جایزه بازیگر نقش مکمل انجمن منتقدان فیلم جورجیا شد.

2015، در سال 2015 برای بازی در فیلم چهار شگفت انگیزFantastic Four 2015” تست بازیگری داده بود اما نقش به کیت ماراKate Mara “رسید. و در همین سال قرار بود که در نقش پنه لوپه در فیلم A Bigger Splash 2015 بازی کند ولی به دلیل مشغله کاری مجبور به انصراف از این فیلم شد و نقش به داکوتا جانسونDakota Johnson” رسید.

مارگو رابی

مارگو رابی, Margot Robbie

 

مارگو رابی

مارگو رابی, Margot Robbie

فیلم‌ های مارگو رابیMargot Robbie

نام فیلم سال نقش
دربارهٔ زمان 2013 شارلوت
گرگ وال استریت 2013 نائومی
تمرکز 2015 جس برت
سوئیت فرانسوی 2015 سیلین
رکود بزرگ 2015 خودش
افسانه تارزان 2016 جِین
جوخه انتحار 2016 هارلی کویین

عکس های مارگوت رابی – Margot Robbie

مارگو رابی, Margot Robbie مارگو رابی, Margot Robbie مارگو رابی, Margot Robbie مارگو رابی, Margot Robbie مارگو رابی, Margot Robbie مارگو رابی, Margot Robbie
گردآوری : وب سایت بروزبیوگرافی – مارگو رابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *