وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

پاسخ بی شرمانه مربی کره جنوبی به کارلوس کی روش

Choi Kang-hee - South Korea
پاسخ بی شرمانه مربی کره جنوبی به کارلوس کی روش

مربی کره جنوبی چوی کانگ هی اگرچه سعی کرد دل مردم ایران را بدست آورد اما لحن بدش را این بار نثار سرمربی تیم ملی ایران کرد.

جام ورزشی، چوی کانگ هی که بلافاصله بعد از بازی تیم ملی کشورش با ازبکستان جنگ روانی علیه تیم ملی کشورمان را شروع کرده و گفته «ایران» را دوست ندارد و ترجیح می دهد ازبکستان به جام جهانی برود ، بعد از واکنش جسورانه کارلوس کروش سرمربی تیم ملی کشورمان در حمایت از مردم ایران ناچار شد تا حرف هایش را تصحیح کند.

او که از سوی کروش متهم به خیانت به تیم ملی کشور خودش هم شده است در جمع خبرنگاران کره ای جنگ لفظی با کروش را ادامه داد و این بار خطاب به سرمربی تیم ملی کشورمان گفت:« نمی دانم چرا حرف های فوتبالی مرا با حرفهایی احساسی و سیاسی پاسخ می دهند. من هنوز هم می گویم بازی با ایران سخت است ، آنها همیشه برای برد می آیند چون تیم ملی ایران هستند یک حریف قدیمی. با این وجود ما بازی را می بریم.»

او در این حرف ها سعی کرده تا حرف هایش درباره اینکه از ایران« بدش» می آید را جبران کند. این تاکتیکی است که سردبیر بخش کره ای سایت بین المللی گل هم در پیش گرفته و در مصاحبه ای با بخش فارسی این سایت سعی کرده بگوید حرف های چوی کانگ هی به فارسی بد ترجمه شده و کارلوس کروش برای انتقاد از مربی کره عجله کرده است.

البته این مربی به کری هایش ادامه داده و در گفت و گوی جدیدش که سایت فدراسیون کره هم آن را منتشر کرده خطاب به کارلوس کروش گفته است:« شما که یک سرمربی بین المللی هستی! جام جهانی سال آینده را حتما تماشا می کنی اما از خانه ات در پرتغال و پای تلویزیون!»

او سعی کرده اینگونه بر کری هایش بیفزاید. چوی کانگ هی ، یکی از اعضای کادر فدراسیون کره است که در سال 1996 شکست تاریخی شان برابر ایران یعنی شکست 6 بر 2 را تجربه کردند. باختی که تا ابد در کارنامه فوتبالی شان می ماند. کارلوس کروش در اولین روز حضور تیم ملی در اولسان گفت به کانگ هی یک پیراهن ازبکستان را می دهد تا با این پیراهن روی نیمکت کره بنشیند. مربی ایران اما از بازیکنان و مردم کره به عنوان دوستانی مهربان و خوب یاد کرد اما می گوید سرمربی کره برای واژه ای که درباره ایرانی ها به کار برده باید عذرخواهی کند.

کاری که مربی نه چندان موفق کره ای ها از آن سر باز می زند. ملی پوشان فوتبال ایران در صورت پیروزی برابر کره در اولسان تیم ملی کره را حتی در آستانه سقوط از جام جهانی قرار می دهند. این اتفاق اگرچه کاری بس دشوار است اما آنها همیشه نشان دادند برای دفاع از کیان ایرانی تا پای جان شان می جنگند.

منبع : خبرآنلاین
گردآوری و بازنشر » berroz.com

پاسخ بی شرمانه مربی کره جنوبی به کارلوس کی روش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *