وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ثبت نام کلاس های آموزش رقص مختلط در تهران

Dance Classes (1)
ثبت نام کلاس های آموزش رقص مختلط در تهران

این روزها شاهد هستیم در کنار دیگر معضلات فرهنگی که دامن جامعه را گرفته در شمال شهر تهران خبر از کلاسهای آموزش رقص توسط خانم، بدون محدودیت جنسیتی برگزار می شود.

مسئولین محترم، وزارت ارشاد، گشت ارشاد، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، کافی است یک سری به شمال تهران، ایستگاه های اتوبوس، خیابانها و اماکن عمومی بزنید و ببینید که چه کارهایی که نمی کنند.
Dance Classes (3)
ثبت نام کلاس های آموزش رقص مختلط در تهران | رقص باله
Dance Classes (2)
ثبت نام کلاس های آموزش رقص مختلط در تهران | رقص باله

منبع: رویداد | به گزارش سرویس گوناگون سیتنا

بازنشر » berroz.com

برگزاری کلاس های آموزش رقص مختلط در تهران | ثبت نام , آموزش رقص فارسی , آموزش رقص آذری , رقص هیپ هاپ , رقص پارتی , دختر و پسر , رقص عربی , تصویری , رقص باله

3 پاسخ

  1. اینقدر معضلات اجنماعی و اقتصادی و فقر و اعتیاد و بیکاری و بی سوادی و بی فرهنگی روز افزون مردم ایران که دارن شکل زامبی میشن (از مدل رانندگیشون میشه فهمید) و سر همدیگه به انواع مختلف کلاه میزارن تا خودشون بکشن بالا میبینیم که کلاس رقص و آموزش رقصیدن که خودش هم یکجور ورزشه گم میشه و شما هم خیلی واسه فرهنگ ملت دلت میسوزه 4 تا مطلب بزار که شاید دو نفر دو تا چیز یاد بگیرن و گرنه آموزش رقص باله و فارسی و … که نه گناه نه موردی داره. لابد تو عروسی هم میخوای بگی داماد واسه مرداها برقصه و نیاد با عروس برقصه و یا نره کلاس بعد تو عروسیش نقش آفتابه رو بازی کنه. تازه اگه بتونه از عهده مخارج عروسی بر بیاد و جشنی بگیره!!! اون قدر هم می فهمیم که عکس اول مال کلاس رقص نیست عکس چند نفر توی یک مهونیه، کلاس رقص مختلط هم ماله عروس و داماد هاست مه دختر و پسرها.

  2. سلام
    میشه آموزش رقص فارسی یا عربی رو برام بفرستید
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *