وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

چگونه بفهمیم پیام تلگرام توسط مخاطب خوانده شده یا نه | حالت روح

چگونه بفهمیم پیام تلگرام توسط مخاطب خوانده شده یا نه | حالت روح تلگرام

حالت روح تلگرام

تلگرام نام یک برنامه محبوب موبایل است که بویژه در آسیا و ایران طرفداران خود را دارد. سازنده تلگرام آقای نام پاول دورف است که اهل کشور روسیه است. نرم افزار تلگرام امکانات زیادی دارد و محبوبیت آن باعث شده برنامه‌های غیر رسمی مانند؛ تلگرام پلاس یا موبوگرام و … نیز برای خود اسمی دست و پا کنند. با اینکه این نرم‌افزارها از سرور تلگرام برای تبادل اطلاعات استفاده می‌کنند، ولی هیچکدام امنیت برنامه اصلی تلگرام را ندارند.

یکی از قابلیت‌های جالب بعضی برنامه های جانبی این است که به حالت مخفی یا همان حالت روح برویم (در حالت روح تیک دوم برداشته می‌شود) در این حالت پیامی که خوانده می‌شود، دو تیک نمی‌خورد (تیک دوم به این معنی است که پیام رویت شده) و شخص متوجه نمی‌شود که پیامش دیده شده است یا خیر.

حالا می‌خواهیم به شما ترفندی را آموزش دهیم تا به راحتی متوجه شوید که طرف مقابل پیام شما را خوانده‌ است یا خیر؟

حالت روح تلگرام

ترفند های تلگرام :

برای این منظور کافی است توسط تلگرامتان یک وویس را ضبط کرده و برای شخص موردنظر ارسال کنید. اگر به وویسی که ارسال کرده‌اید دقت کنید می‌بینید که در کنار زمانِ وویس یک نقطه وجود دارد. که اگر شخص موردنظر وویس را ببیند و گوش دهد, آن نقطه حذف می‌شود و شما با این اتفاق متوجه می‌شوید که پیامتان دیده شده است.

حالت روح

ترفند های تلگرام :

راه دیگر این است که یک کانال بسازید که فقط خودتان عضوش باشید. داخل کانال یک استیکر ارسال کنید و سپس استیکر را برای شخص موردنظر فوروارد کنید. اگر به عددِ بازدید که در گوشه استیکر است دقت کنید, عدد یک را می‌بینید. این به این معنی است که فقط یک بازدید داشته است. اما اگر شخص موردنظر استیکر را ببیند, عدد بازدید, به عدد 2 تبدیل می‌شود. یعنی او هم استیکر را دیده است.

حالت روح

برای دانلود نسخه جدید تلگرام برای اندروید، آیفون و ویندوز کلیک کنید

گردآوری و بازنشر : berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *