وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

خبر جراحی زیبایی جنیفر لوپز و عکس العملش

jennifer lopez
خبر جراحی زیبایی جنیفر لوپز و عکس العمل

جنیفر لوپز، بازیگر و خواننده 44 ساله، اعلام کرد که هرگز زیر تیغ جراحی نرفته است. پس از توئیت یک جراح پلاستیک مستقر در لندن به نام دکتر الایوبی، مبنی بر اینکه چهره جنیفر لوپز، داور امریکن آیدل، نشانه های زیادی از جراحی پلاستیک دارد، لوپز تصمیم گرفت که جواب او را بدهد و به همه دنیا اعلام کند که هرگز جراحی زیبایی انجام نداده است.  او در پاسخ به این جراح در صفحه توئیتر خود نوشت: «ببخشید آقا، ولی من هرگز هیچ نوع جراحی پلاستیک انجام نداده ام.» دکتر الایوبی که خودش جراح پلاستیک و لیزر است، تصویری از جنیفر منتشر کرده و نوشته: «این تصاویر قبل و بعد از عمل جی. لو نشانه های زیادی از جراحی پلاستیک دارند. او طبیعتاً زیباست، ولی حالا زیباتر شده است.» در یکی از این تصاویر جنیفر اصلاً آرایش ندارد. در تصویر دیگر او کرم برنزه کننده را هوشمندانه بکار برده و روی چشم ها و لبش نیز آرایش زیادی دارد. 

این جراح بعد از آنکه بسیاری از طرفداران جنیفر بخاطر نظراتش به او حمله کردند و حتی او را “پزشک قلابی” خواندند، این تصاویر را برداشت و یک معذرت خواهی نیز نوشت: «جی. لوی عزیز می خواستم بخاطر توئیت اشتباهی که بدون اطلاع من توسط دستیارم نوشته شده معذرت خواهی کنم. شما بطور طبیعی خانم بسیار زیبایی هستید و عالی به نظر می رسید، گاهی آرایش هوشمندانه می تواند بعضی ویژگی های صورت و ظاهر را بسیار بهتر کند.» همین پزشک در مورد تغییر چهره ملانی گریفیت، شارون ازبورن و هایدی مونتاگ نیز نظراتی داده بود.  جنیفر لوپز بارها با تأکید گفته است که در مورد ظاهرش هیچ مشکلی ندارد. او در مصاحبه با مجله کازموپولیتن گفت: «شما باید بتوانید بایستید و با افتخار بگویید “من، ظاهرم و شخصیتم هیچ مشکلی ندارد. این تویی که مشکل داری.” وقتی خودتان این موضوع را باور کنید، دیگران هم باور می کنند.»

منبع:برترین ها

بازنشر » berroz.com

خبر جراحی زیبایی جنیفر لوپز و عکس العمل | عکس جنیفر لوپز , عکس قبل از جراحی اندام jennifer lopez , عمل جی. لو , مجله کازموپولیتن , ملانی گریفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *