وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

ایندیپندنت: داعش خانه به خانه به دنبال دختران ازدواج نکرده و مجرد است

الزواج الجهاد داعش (3)
جهاد نکاح اجباری زنان توسط داعش | کیست مرا یاری کند ؟

روزنامه ایندیپندنت در گزارشی اعلام کرده افراد مسلح عضو گروهک داعش در شهر بیجی در شمال عراق خانه به خانه به دنبال دختران ازدواج نکرده و مجرد این شهر برای ازدواج و “جهاد نکاح” با خود هستند.

ایندیپندنت انگلیس در گزارشی اعلام کرد در حالیکه ارتش عراق و عناصر داعش در اطراف پالایشگاه نفت بیجی نبرد سهمگینی دارند، شهروندان شهر بیجی از اقدام اعضای داعش که خانه به خانه در محله‌های این شهر به دنبال شمارش و ثبت زنان مجرد و متأهل در هر منزل مسکونی هستند به شدت وحشت زده شده‌اند.

فتاوى على شفاه مجاهدات النكاح!
جهاد نکاح اجباری زنان توسط داعش | کیست مرا یاری کند ؟

یک شهروند عراقی ساکن به نام “ابو لهید” به خبرنگار ایندیپندنت گفته است که “من به آن‌ها گفتم تنها دو زن در این خانه حضور دارند که هر دو نیز متأهل هستند. آن‌ها (عناصر داعش) می‌گویند که بسیاری از مجاهدین (افراد مسلح) ازدواج نکرده‌اند و زن می‌خواهند. آن‌ها اصرار داشتند داخل خانه من شوند و به کارت شناسایی زن‌ها (که نشان دهنده وضعیت‌تأهل زنان است) نگاه کنند.”

الزواج الجهاد داعش (1)
جهاد نکاح اجباری زنان توسط داعش | کیست مرا یاری کند ؟

پیشتر منابع خبری اعلامیه گروهک تروریستی تکفیری داعش در موصل را بازنشر کرده بودند که بر اساس آن این گروه به خانواده‌های ساکن در موصل هشدار داده بود تا دختران مجرد و زنان بدون شوهر را برای آنچه “انجام واجبات دینی،‌جهاد نکاح و خدمت به مجاهدان” نامیده شده بود در اختیار عناصر تکفیری داعش قرار دهند. داعش تهدید کرده بود که اگر دختری از این امر امتناع کند “حدود شرعی” را درباره وی اجرا خواهد کرد.

منبع : khabaronline.ir

گردآوری عکس ها و بازنشر » berroz.com

ایندیپندنت: داعش خانه به خانه به دنبال دختران ازدواج نکرده و مجرد است , جهاد نکاح , کفر و ایمان , تجاوز به زنان , حمایت از حقوق زنان عکس زنان جهاد نکاح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *