وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دانلود مجموعه آموزش کوتاه کردن و رنگ کردن مو toni&guy synchronise

دانلود مجموعه آموزش کوتاه کردن و رنگ کردن مو toni&guy synchronise

دانلود مجموعه آموزش کوتاه کردن و رنگ کردن مو toni&guy synchronise

دانلود مجموعه آموزش کوتاه کردن و رنگ کردن مو toni&guy synchronise

دانلود رایگان مجموعه 180 دقیقه ای آموزش کوتاه و رنگ کردن مو محصولی از کمپانی تونی و گای

شامل 6 مدل کوتاه کردن و رنگ کردن موی زنانه و 2 مدل کوتاه کردن موی مردانه

این مجموعه اختصاصی سایت ایرانیان دانلود می باشد …

تاریخچه
تونی و گای مدل موی جهانی و آموزش بازرگانی است که در لندن و انگلیس در سال 1963 از سوی برادران گیوسیپ (تونی) و گائتانو (گای) ماسکولو یافت شد. آنان بعدها از سوی برادران جوان تر برونو و آنتونی ماسکولو پیوستند. بیش از 400 سالن در سازمان وجود دارد و بیش از 50 جایزه مدل موی انگلیسی شامل یازده مرتبه برنده بهترین تیم هنرمند انگلیسی، سه مرتبه بهترین آرایشگر انگلیسی سال، هفت مرتبه وارد کننده مدل جدید سال برنده شده است. دختر تونی ماسکولو، ساچا، در سن 19 سالگی وارد کننده مدل جدید سال انتخاب شد، جوان ترین فرد برای بردن این جایزه، و کار خود را ادامه داد تا جایزه بهترین آرایشگر لندن را در سال 1999 برنده شد هم چنین دو بار نامزد جایزه بهترین آرایشگر سال انگلیس شد. ساچا مدیر خلاق جهانی است و همسرش جیمز تاربوک مدیر جهانی برند است.
هماهنگ نمودن
2 مجموعه DVD پیشرفته کوتاهی و رنگ موی 6 زن و کوتاهی موی دو مرد را مرحله به مرحله مشخص می نماید.
در این مجموعه شما خواهید آموخت که پس از کوتاه کردن مو از چه رنگی استفاده کنید که مناسب با مدل کوتاهی مو که انتخاب کرده اید باشد تا کاملآ رنگ و مدل کوتاهی مو با یکدیگر هماهنگ باشند.
در DVD 1 این مجموعه کوتاه کردن موهای سه زن آموزش داده می شود سپس یاد می گیرید که چگونه رنگی را انتخاب کنید که مناسب و هماهنگ با مدل موی کوتاه شده باشد و در آخر نحوه رنگ کردن مو به صورت پیشرفته را فرا خواهید گرفت.
در DVD 2 این مجموعه نیز همانند DVD 1 آن نحوه کوتاهی موهای سه زن و رنگ کردن آن به مدل های متفاوت آموزش داده می شود و علاوه بر آن موهای دو مرد به مدل های مدرن کوتاه می شود که علاقه مندان به کوتاه کردن موهای مردانه می توانند از این قسمت استفاده لازم را ببرند.

تصاویری از محیط این فیلم آموزشی:

توجه:
این مجموعه به زبان روسی است اما به دلیل آنکه آموزش ها به صورت کاملآ عملی هستند و شیوه آموزش شرکت تونی و گای به صورتی است که اساتید آن روش های کوتاه کردن و رنگ کردن مو را به شکل ساده و مرحله به مرحله آموزش می دهند لذا کاربران تنها با نگاه کردن و حتی بدون صدا هم می توانند آموزش های این مجموعه را فرا بگیرند.
راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

دانلود مجموعه آموزش کوتاه کردن و رنگ کردن مو toni&guy synchronise

 

.:: دی وی دی 1 ::.

 


——————————

.:: دی وی دی 2 ::.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *