وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دانلود بازی شبیه ساز بز Goat Simulator

دانلود بازی شبیه ساز بز Goat Simulator | دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی کم حجم , بازی خنده دار , دانلود بازی حیوانات , دانلود بازی جدید , download game
دانلود بازی شبیه ساز بز Goat Simulator

 Goat Simulator از عناوین شاهکار در سبک شبیه ساز برای PC است که توسط Coffee Stain Studios عرضه شده است و در طول بازی هدایت یک بز را به دست خواهید گرفت! هیچ محدودیتی برای کاربر در این بازی وجود ندارد و در فضای Open-World هر کاری که دوست دارید، می توانید انجام دهید.

کنترل بز تنها به حرکت دادن آن منتی نمی شود بلکه می توانید از شاخ های او برای حمله به هر چیزی که دور و برتان وجود دارد، کمک بگیرید. بازی Goat Simulator در ابتدا از یک مزرعه کوچک شروع می شود که کنار خیابان قرار دارد و سپس آموزش های لازم برای کنترل کامل بز به بازیکن داده می شوند. برای کسب امتیاز هر چه بیشتر به دسته انسان ها هجوم ببرید و تمامی آن ها را با یک ضربه ناکار کنید، حتی به ماشین ها و کامیون های در حال حرکت هم می توانید شاخ بزنید!
فقط باید مراقب سلامتی بز هم باشید، زیرا با حمله به ماشین ها و وسایل نقلیه ممکن است صدمه ای به او وارد شود و قادر به ادامه بازی نباشید. البته در Goat Simulator با چند بار صدمه دیدن، بز از پای در نمی آید و باز هم شروع به حرکت می کند. برای جذاب تر شدن بازی می توانید از کوه ها و تپه های شهر بالا بروید و سپس از ارتفاعات بسیار بلند به زمین یا روی بالکن خانه ها بپرید و حتی داخل خانه شوید. اکثریت کار هایی که این بازی را محبوب کرده اند، مربوط به خراب کاری می شوند و بیشترین امتیاز را در این کار ها به دست می آورید. گیم پلی بازی Goat Simulator بسیار خلاقانه و شگفت انگیز طراحی شده است و به همراه گرافیک مناسبی که دارد، حس و حال یک بازی متفاوت و به یادماندنی را به کاربر در حین بازی منتقل می کند. هم چنین امتیاز 8/10 سایت بزرگ IGN ثابت می کند که بازی بی نظیری در نوع خود محسوب می شود و ویژگی های منحصر به فردی دارد.
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
حداقل سیستم مورد نیاز :
OS : Windows XP / Vista / 7 / 8
Processor : Core 2 Duo E4300 1.8GHz
RAM : 2 GB
Graphics : GeForce GT 330 / Radeon HD 3600 Series
DirectX : 9.0c
Hard Drive : 2 GB free space
حجم فایل : 724 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

منبع : freegames.ir

بازنشر » berroz.com

دانلود بازی شبیه ساز بز Goat Simulator | دانلود بازی کامپیوتر , دانلود بازی کم حجم , بازی خنده دار , دانلود بازی حیوانات , دانلود بازی جدید , download game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *