وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دختر صدام نیز آماده جهاد نکاح شد!

raghad
دختر صدام نیز آماده جهاد نکاح شد

رغد دختر صدام حسین رییس جمهور معدوم عراق می گوید در پاسخ به دعوت حارث الضاری رئیس هیات موسوم به علمای مسلمین برای جهاد نکاح با عناصر داعش آمادگی دارد.

رغد این آمادگی را در صفحه توییتر خود اعلام کرده است و از زنان موصل نیز دعوت کرده است که به این دعوت الضاری پاسخ مثبت دهند.

این دعوت برای بدعت شرم آور گروه تروریستی داعش در حالی است که گزارش ها از خودکشی 4 زن در شهر واصل به دلیل اجبار آنان از سوی تروریست های داعش برای تن دادن به این عمل حکایت دارد.

شاهدان عینی در استان موصل تاکید کردند که تروریست های داعش، مردان موصل را مجبور کردند که همسران و دخترانشان را به عقد مبارزان داعش در آورند.
تعدادی از افراد مسلح داعش با در دست داشتن بلندگو از اهالی موصل خواستند که زنان و همسرانشان را به عقد مبارزان این گروه تروریستی در آورند.
داعشی ها دو دادگاه شرعی در موصل ایجاد کرده اند که کار آن صدور و اجرای احکام ظالمانه در حق اهالی این شهر است.

قضات این دادگاه تروریست هایی هستند که تابعیت پاکستانی داشته و جلادان آن نیز بیشتر تابعیت عربی دارند و برای کسانی که از تحویل دختران خود و جهاد نکاح آنان خودداری می­ کنند مجازات شلاق با زنجیرهای آهنی را در نظر گرفته و به اجرا در می آورند.

حارث الضاری رییس هیات موسوم به علمای مسلمین که جماعتی تکفیری است از زنان موصل و جهان عرب خواسته است برای جهاد نکاح با جنگجویان داعش داوطلب شوند.

منبع : جام جم

بازنشر » berroz.com

دختر صدام نیز آماده جهاد نکاح شد | اخبار داعش در عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *