وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

درمان درد گلو با لیمو ترش | Lemon

درمان درد گلو با لیمو ترش | Lemon

درمان درد گلو با لیمو ترش | Lemon
لیمو ترش مفیدترین دارو برای درمان گلو درد | Lemon

لیمو ترش به علت داشتن خواص اسیدی ضد عفونی کننده قوی است و می تواند منجر به نابودی میکروب ها و برخی از عوامل عفونی شود.

یک متخصص تغذیه گفت: لیمو ترش یکی از بهترین و مفیدترین داروها برای درمان گلو درد است و می تواند به بر طرف شدن برخی از مشکلات پوستی و جلوگیری از خونریزی در قسمت هایی از بدن کمک کند.

درمان درد گلو با لیمو ترش

عماد معصومی، متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: بسیاری از مردم تصور می کنند که برای درمان و بر طرف شدن بیماری ها و اختلالات مختلف به ویژه برخی از مشکلات شایع نیاز به داروها و روش های درمانی خاص و آنچنانی دارند.

وی گفت: برخلاف برخی از تصورات درمان و بهبود بسیاری از مشکلات و نارسایی ها نیاز به روش درمانی خاصی نداشته و به عنوان مثال می توان از تغذیه مناسب و استفاده از برخی مواد غذایی به درمان این بیماری ها و مشکلات کمک کرد.

معصومی با اشاره به اینکه لیمو ترش از جمله مواد بسیار مفید برای برطرف کردن برخی از مشکلات جسمی است تاکید کرد: لیمو ترش به علت داشتن خواص اسیدی ضد عفونی کننده قوی است و می تواند منجر به نابودی میکروب ها و برخی از عوامل عفونی شود.

وی تصریح کرد: لیموترش یکی از بهترین و مفید ترین داروها برای درمان گلو درد است و می تواند به بر طرف شدن برخی از مشکلات پوستی و جلوگیری از خونریزی در قسمت هایی از بدن به ویژه در ناحیه بینی کمک کند.

معصومی یادآور شد: لیمو ترش را به دو صورت موضعی و خوراکی می توان استفاده کرد که البته چگونگی استفاده از این ماده مفید با توجه به نوع بیماری یا مشکل به وجود آمده متفاوت است.

بازنشر » berroz.com

لیمو ترش مفیدترین دارو برای درمان گلو درد | Lemon , خواص لیمو ترش , درمان گلو درد ,خواص درمانی لیمو , نکات مفید پزشکی , سلامت جسم , تغذیه سالم , درمان عفونت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *