وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

درگیری خانوادگی هالیوودی ها/ تصاویر * Hollywood * هالیوود

به گزارش جام نیوز به نقل از برترین ها: البته فرق جدایی آنها با مردم عادی، رسانه ای شدن اختلافات آنها است. مسلما زنان و مردان عادی و غیر مشهور هنگام طلاق بر سر قیومیت فرزندان با هم اختلاف نظر دارند اما در مورد افرادی مشهور این مساله زشت و زننده‌تر به نظر می رسد.

 

در این مطلب دعوای 6 زوج هالیوودی برای سرپرستی فرزندان خود را نوشته ایم که دعوای آنها به دادگاه کشیده شده بود.

 

1. پاملا اندرسون و تامی لی

پم اندرسون، مجری تلویزیونی و تامی لی، نوازنده طبل در سال 1995 میلادی، سه روز پس از آشنایی با یکدیگر در کشور مکزیک با هم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج نیز دو پسر به نام های براندسون و دایلن است. ازدواج این دو نفر فقط سه سال ادامه داشت. آنها در سال 1998 میلادی، پس از اینکه تامی به دلیل ضرب و شتم پم، 180 روز را در زندان سپری کرد، از هم جدا شدند. در آن زمان پسرها با مادر خود زندگی می کردند.

 

 

اواخر سال 2001 میلادی، پم سرپرستی کامل پسرها را که 5 و سه ساله بودند، تقاضا کرد. او ادعا کرد تامی پس از نوشیدن الکل بسیار عصبی و پرخاشگر می شود و فرزندانش در کنار او امنیت جانی ندارند. پم همچنین به هپاتیت C و مشکلات کبدی تامی اشاره کرد که پس از تاتو کردن به این بیماری ها مبتلا شده است. البته تامی این بیماری ها را رد کرد و ادعای پم را بیهوده خواند.

 

در سال 2002 میلادی، پس از چندین جلسه دادگاه و اختلافات بسیار این دو نفر، آنها تصمیم گرفتند هر دو اجازه سرپرستی فرزندانشان را داشته باشند. جالب اینجاست که در اواخر سال 2008 میلادی دوباره با یکدیگر هم آشتی کردند.

 

2. هال بری و گابریل اوبری

نتیجه ازدواج هال بری و گابریل اوبری یک دختر بود که برای سرپرستی او با یکدگیر اختلاف بسیاری داشتند. در ماه مارس سال 2008 میلادی، نهلا، دختر این زوج سابق متولد شد و آنها تا سال 2010 میلادی والدین این دختر بودند. اما هال بری در دسامبر سال 2010 میلادی، برای سرپرستی مطلق دخترش درخواست داد. همین باعث دعوا و اختلاف این دو نفر شد. آنها نسبت ها و تهمت های بسیار زشت و زننده ای به هم می دادند. در فوریه سال 2011 میلادی، گابریل بی خیال سرپرستی شد.

 

 

3. دوین وید و سیوهوان وید

بازیکن تیم حرفه ای باشگاه میامی هیت، نیز به طرز زشتی از همسرش جدا شد. آنها از دوران دبیرستان عاشق یکدیگر بودند اما در سال 2002 میلادی، همسر این بسکتبالیست بر علیه او به دادگاه شکایت و ادعا کرد دوین با او و فرزندانش بدرفتاری می کند.

 

اما، دوین وید در سال 2007 میلادی به عنوان «بهترین پدر سال» برگزیده شد و ادعا کرد سیوهوان توانایی سرپرستی فرزندانشان را ندارد و درخواست داد تا سرپرستی دو پسرشان را به طور مطلق به او بدهند. در ماه ژوئن 2010 میلادی که طلاق آنها جاری شد تا مارس 2011 آنها همچنان برای سرپرستی فرزندانشان با هم اختلاف و دعوا داشتند. تا اینکه وین برنده این اختلاف و مقرر شد تا سیوهوان فقط آخر هفته حق دیدن پسرانش را داشته باشد.

 

4. بریتنی اسپیرز و کوین فدرلاین

بریتنی اسپیرز و کوین فدرلاین در سال 2004 میلادی با هم ازدواج کردند و هیچ کس تصور نمی کرد این ازدواج به هیچ عنوان دوام داشته باشد. البته این پیش بینی درست از آب در آمد و آنها از هم جدا شدند.

 

 

آنها هر دو برای سرپرستی فرزندانشان دادخواست دادند و بریتنی برنده این اختلاف شد. امادر سال 2007 میلادی که آنها رسما از هم جدا شدند، بریتنی بسیار زشت و عجیب در انظار عمومی ظاهر می شد و مشکلات روحی او به قدری بود که حتی سر خود را از ته تراشید. کوین نیز به دادگاه نامه نوشت که همسر سابق او سوءمصرف مواد و الکل دارد و نمی تواند قبول کند که پسرانشان نزد بریتنی بمانند. بریتنی به دلیل مشکلات روحی به بیمارستان روانی منتقل و در آنجا بستری شد و سرپرستی پسرانشان هم به کوین داده شد.

 

5. آلک بالدوین و کیم باسینگر

در طول 8 سال، کیم و آلک در بیش از 100 دادگاه شرکت و حدود سه میلیون دلار آمریکا هزینه کردند. آنها در سال 1993 میلادی ازدواج کردند و دختری به نام آیرلند داشتند. در سال 2002 میلادی، آنها از هم جدا شدند و سرپرستی فرزند آنها به کیم داده شد و آلک نیز سرپرست قانونی دخترشان شد. همین مساله آغازگر دعواها و تهمت های آنها به یکدیگر شد. آلک ادعا می کرد کیم اجازه ملاقات دخترش را به او نمی دهد. این اختلاف ها به جنون و دیوانگی کشیده شد و آنها سال ها سوژه رسانه ها بودند. در سال 2007 میلادی، ایمیل صوتی آلک که برای دخترش ارسال شده بود در رسانه ها پخش و باعث شد تا دوباره پای آنها به دادگاه باز شود.

 

 

6. مل گیبسون و اوکسانا گریگوریوا

در آوریل سال 2009 میلادی، مل گیبسون با رسوایی بسیار روی فرش قرمز، عشق خود به اوکسانا را اعلام کرد. رسوایی این خبر نیز این بود که مل و همسر سابقش روبین فقط دو هفته بود که از هم جدا شده بودند اما اوکسانا از گیبسون باردار بود. در نوامبر سال 2009 میلادی، دختر آنها به نام لوسیا متولد شد.

 

 

پس از تولد لوسیا، آتش اختلافات آنها شعله کشید و در ژانویه سال 2010 میلادی، اوکاسانا بر علیه گیبسون به دادگاه شکایت و ادعا کرد مل بدرفتاری فیزیکی دارد. او حتی ادعا کرد که مل با همسر سابقش نیز این بدرفتاری را داشته است اما با انکار مل و ریبون مواجه شد. در ماه های بعد، اوکسانا نواری ضبط کرد که نشان می داد مل او را کتک زده و به مرگ تهدید کرده است. پس از این اتفاق هر دو قبول کردند که سرپرست دخترشان باشند. البته همه ماجرا اینجا تمام نشد. اوکسانا دوباره مدرک دیگری آورد اما دادگاه این بار نوار را برای آزمایش توقیف کرد و در آخر نیز نتیجه ای برای سرپرستی فرزند این دو به دست نیامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *