وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

درگیری نماینده دشتستان با تیم حفاظتی رئیس جمهور

درگیری نماینده دشتستان با تیم حفاظتی رئیس جمهور
درگیری نماینده دشتستان با تیم حفاظتی رئیس جمهور

بعد از ورود رئیس جمهور به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر؛جهت سرکشی از مصدومان حادثه زلزله،مردم که علاقه مند دیدار و گفت و گو با رئیس جمهور بودند به سمت وی رفتند اما در این بین تیم حفاظتی رئیس جمهور با برخورد شدید از نزدیک شدن مردم به ریس جمهور جلوگیری به عمل آوردند.

 

به گزارش افکارنیوز، از لحظه ورود رئیس جمهور به بوشهر تدابیر شدید امنیتی برقرار شد و از همین رو ماشین رئیس جمهور قبل از رسیدن به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تعویض شد.

بعد از ورود رئیس جمهور به بیمارستان جهت سرکشی از مصدومان حادثه زلزله،مردم که علاقه مند دیدار و گفت و گو با رئیس جمهور بودند به سمت وی رفتند اما در این بین تیم حفاظتی رئیس جمهور با برخورد شدید از نزدیک شدن مردم به ریس جمهور جلوگیری به عمل آوردند.

همین موضوع باعث شد تا سید مهدی موسوی نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی دخالت کرده و نسبت به رفتار ماموران اعتراض نماید.

این اعتراض با برخورد فیزیکی بین موسوی نژاد و یکی از محافظان رئیس جمهور منجر شد.

گزارشات حاکی از این است که این در گیری با دخالت نیروهای امنیتی پایان یافت و رئیس جمهور توسط تیم حفاظتی وی به سرعت از بین مردم خارج شد و بصورت زمینی به سمت مناطق زلزله زده دشتستان حرکت داده شد.

چند دقیقه بعد از حرکت کاروان همراه رئیس جمهور، ماشین ها در طول مسیر توقف کرده و مسیر با ترافیک سنگینی رو به رو شد.

در همین لحظه نماینده دشتستان مجددا از ماشین پیاده شده و دور باره با تیم امنیتی درگیر شد که این بار نیز کار به یقه گیری کشید ولی موضوع ختم به خیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *