وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دستگیری شکارچی زنان جوان تهرانی + قتل و تجاوز

Hunter tehran women
دستگیری شکارچی زنان جوان تهرانی

در هفته‌ای که گذشت شاهد اخبار حوادثی همچون قتل دختر 8 ماه به دست پدر سنگدلش و دستگیری فردی که در قالب مسافرکش اقدام به سرقت و تجاوز به زنان جوان در تهران می‌کرد، بودیم که در این گزارش به اختصار به آنها و دیگر اخبار حوادث انتظامی این هفته اشاره می‌کنیم.

هلیا 8 ماهه قربانی خشم پدر سنگدل شد

روز دهم دی سال گذشته از طریق درمانگاه پیامبر وقوع یک فقره فوت مشکوک به کلانتری140 باغ فیض اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری و بررسی‌های اولیه مشخص شد دختر بچه 8 ماهه‌ای به نام هلیا توسط پدرش به نام پیام متولد 1359 به درمانگاه منتقل شده و حسب اظهارات وی، به علت خفگی در وان حمام فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و پدر هلیا به کارآگاهان گفت: دخترم را جهت استحمام به حمام برده و در داخل وان گذاشتم؛ ناگهان دچار سرگیجه شده و بیهوش شدم و زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم که هلیا در داخل وان خفه شده که بلافاصله او را به درمانگاه منتقل کردم.

با مراجعه مادر هلیا به اداره دهم و طرح شکایت از همسرش، در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان کرد: از چندی پیش با همسرم دچار اختلاف شدم تا اینکه در روز دهم دی سال گذشته و با شدت پیدا کردن اختلافات، تصمیم به متارکه گرفتم.

با توجه به دلایل به‌دست آمده، کارآگاهان با در نظر گرفتن این احتمال که هلیا قربانی اختلافات میان پدر و مادر خود شده، به بررسی فرضیه قتل عمد توسط پدر هلیا پرداختند.

با آغاز تحقیقات دوباره، پدر هلیا همچنان منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و اظهارات اولیه خود را تکرار می‌کرد اما سرانجام و با ارائه دلایل و مدارک از سوی کارآگاهان، به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: زمانی‌که با همسرم درگیر شدم، او عنوان داشت که دیگر حاضر به ادامه زندگی با من و نگهداری از بچه نیست و پس از گفتن این موضوع از خانه خارج شد.

همزمان با خارج شدن مادر هلیا از خانه، هلیا نیاز به استحمام داشت و به همین علت او را به حمام بردم؛ ابتدا وان پلاستیکی بچه را پر از آب کرده تا هلیا را شستشو دهم؛ در حالی‌که به خاطر درگیری با همسرم بسیار عصبانی شده و هلیا نیز همچنان گریه می‌کرد، به یاد صحبت‌های مادر هلیا در خصوص بزرگ نکردن هلیا و همچنین مشکلات حاصل از ازدواج اول خود افتادم و این در حالی بود که هلیا در داخل وان پلاستیکی دست و پا می زد؛ در یک لحظه دستم را روی سینه هلیا گذاشته و او را به زیر آب فشار دادم و پس از مدتی دست و پا زدن هلیا قطع شد.

قمار 2 جوان خون رنگ شد+عکس

در روز 28 دی سال گذشته کشف جسدی در خیابان زربافیان به کلانتری 115 رازی اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری و بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی به نام برزو 27ساله بر اثر ضربات متعدد چاقو به بیمارستان منتقل و فوت کرده است.

با آغاز رسیدگی به این پرونده، یکی از برادران مقتول در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان عنوان داشت که پسرخاله آنها به نام فرشید 25 ساله طی تماس تلفنی عنوان کرده که او مرتکب قتل شده است که کارآگاهان اطلاع پیدا کردند فرشید پس از وقوع جنایت از تهران متواری شده است؛ بلافاصله اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه آغاز و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پس از متواری شدن، در یکی از شهرهای غرب کشور مخفی شده است که در روز 11 اردیبهشت سال جاری متهم را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

متهم در ادامه اظهاراتش گفت: چند روز پیش از جنایت، بر سر بازی و شوخی کردن با یکدیگر دچار اختلاف شده و از آن زمان به بعد با یکدیگر دشمن شده بودیم و دائماً با یکدیگر درگیری لفظی داشتیم تا اینکه شب حادثه، مقتول جلوی مرا در داخل کوچه گرفت و دوباره شروع به مشاجره لفظی کرد که این‌بار با یکدیگر درگیر شدیم؛ مقتول برای من چاقو کشید اما توانستم چاقو را از دستش خارج و چندین ضربه به او بزنم که پس از آن چاقو را چندین خیابان آن طرف‌تر انداختم و فرار کردم.

اعتراف مرد جوان به قتل ناپدری خود بعد از یک ‌سال

در روز 12 اردیبهشت سال جاری جوانی به با مراجعه به اداره دهم پلیس آگاهی و معرفی خود به عنوان عامل جنایت در شهر اصفهان، عنوان داشت: حدودا یک سال پیش ناپدری‌ام را در اصفهان به قتل رسانده و تا به امروز فراری بودم.

با توجه به اظهارات این جوان، بلافاصله موضوع از طریق پلیس آگاهی اصفهان پیگیری و جنایت در یک کارگاه سنگ و قتل شخصی به نام محمدتقی 60 ساله در 19 فروردین سال گذشته و متواری بودن قاتل به نام حمیدرضا متولد 1359 تأیید شد.

با آغاز رسیدگی به پرونده، متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: برای تهیه وام خرید خودرو مبلغ دو میلیون به ناپدری‌ام پرداخت کرده اما پس از گذشت مدتی او هیچ اقدامی برای تهیه وام نکرد؛ تصمیم گرفتم تا مبلغ دو میلیون تومان خود را پس بگیرم و همین موضوع زمینه اختلافات بعدی من با وی شد.

متهم در خصوص روز حادثه نیز به کارآگاهان گفت: در روز حادثه با مقتول در خصوص باز پس دادن پولم درگیر شدم؛ فقط می‌خواستم پولم را به من برگرداند اما زمانیکه مدعی شد من نزد او پولی ندارم، نتوانستم خودم را کنترل کنم؛ با سنگی که در حیاط بود چند ضربه‌ به سرش زدم؛ بعد از این اتفاق، چهار یا 5 دقیقه آنجا بودم و آن موقع بود که متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است و پس از جنایت به سراغ کمد مقتول رفتم و کیف دستی حاوی مدارک و یک سری کاغذ را برداشته تا نشان دهم که کسی به قصد سرقت وارد کارگاه شده؛ سپس از آنجا خارج شدم.

سرقت 14 میلیارد تومانی از پدرزن/ داماد دستگیر شد

در روز 3 فروردین سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، وقوع یک فقره سرقت منزل در منطقه سعادت آباد به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد.

مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به همراه اعضای خانواده و برای شرکت در مراسم عروسی یکی از بستگان، به استان آذربایجان شرقی رفته اما پس از مراجعت به منزل، زمانیکه قصد برداشتن دسته چک از محل نگهداری اسناد و مدارک خود از داخل گاو صندوق را داشتم، در کمال تعجب متوجه شدم که گاو صندوق به سرقت رفته است.

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی تعدادی از مجتمع‌های مسکونی محل سرقت مجهز به سیستم دوربین مداربسته، به بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌ها پرداخته و موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو 206 و مالک آن شدند.

با شناسایی مالک خودرو 206 که برادر داماد مالباخته بود، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که از چندی پیش، داماد و دختر مالباخته قصد داشتند تا از یکدیگر متارکه کنند؛ با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص داماد مالباخته به نام مسعود 31 ساله و وجود دلایل و شواهد که نشان از ارتکاب سرقت به شیوه داخلی داشت، کارآگاهان تحقیقات در خصوص مسعود و نقش احتمالی وی در سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

همزمان از شعبه بانک سعادت آباد به کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی اطلاع داده شد که فرد جوانی با مراجعه به بانک قصد نقد کردن یکی از چک‌های مسروقه متعلق به مالباخته را دارد که بلافاصله کارآگاهان با حضور در بانک، این شخص را دستگیر و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که داماد مالباخته است.

با دستگیری مسعود و آغاز تحقیقات در خصوص سرقت گاو صندوق، محل نگهداری گاو صندوق در یک مجتمع مسکونی در شهرک اکباتان شناسایی، بلافاصله هماهنگی لازم قضایی با شعبه 14 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران انجام و کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهم موفق به کشف گاو صندوق مالباخته به همراه تمامی طلا، جواهرات و اوراق سهام شدند؛ در ادامه رسیدگی به این پرونده، برادر متهم نیز در همان روز دستگیری برادرش دستگیر و به همدستی با مسعود اعتراف کرد.

شکارچی زنان تهرانی دستگیر شد+عکس

در روز 31 فروردین ماه سال جاری خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 145 ونک به مأموران اعلام کرد که توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید مشکی مورد سرقت اموال و آزار و اذیت قرار گرفته است.

شاکی پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 20:40 روز 31 فروردین، در خیابان شریعتی ـ روبروی بیمارستان ایران مهر سوار یک‌دستگاه خودرو پراید مشکی شدم.

در ابتدای پل عابر پیاده جنب مجموعه ورزشی انقلاب، راننده پراید با قمه مرا تهدید و اقدام به سرقت 30 هزار تومان وجه نقد، گردنبند طلا و عابر بانک من کرد اما با وجود گرفتن سرقت و با گذاشتن چاقو روی صورتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد که به محض ایستادن یک دستگاه خودرو در کنار من، به سرعت مرا از ماشین پیاده و از محل گریخت.

همزمان با ادامه تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری متهم، پرونده‌های مشابه مورد بررسی قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از زنان جوانی شدند که به همین شیوه و شگرد و توسط سرنشین یک دستگاه خودرو پراید مشکی مورد سرقت اموال و آزار و اذیت قرار گرفته بودند.

با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژه‌ای‌ از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی اقدامات فنی گسترده‌ای را در این خصوص آغاز و موفق به شناسایی تصویر متهم در زمان مراجعه به یکی از شعبات بانکی غرب تهران شدند.

با به‌دست آمدن تصاویر دوربین‌های مداربسته بانکی از شکات پرونده جهت شناسایی تصاویر دعوت به عمل آمد و تمامی آنها تصویر فردی لاغر اندام و با موهای کم پشت را به عنوان متهم، مورد شناسایی قرار دادند.

سرانجام با اقدامات گسترده پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی متهم به نام غلامرضا متولد 1357، ساکن اسلامشهر شدند که بلافاصله هماهنگی‌های لازم قضایی انجام و متهم در 15 اردیبهشت سال جاری دستگیر و در کشف و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی از اموال و مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از شکات نیز کشف شد.

متهم پس از انتقال به اداره پنجم و انجام مواجهه حضوری، توسط شکات مورد شناسایی قرار گرفت؛ متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در اعترافات اولیه خود و در خصوص نحوه انتخاب طعمه‌های خود به کارآگاهان گفت: عصرها به تهران می‌آمدم مسافران زنی را که ظاهری خوب داشتند را سوار کرده و در ادامه با چاقو آنها را تهدید و اموالشان را سرقت و بعد از سرقت، آنها را مجبور می کردم تن به خواسته من بدهند.

منبع : به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری فارس، 

بازنشر » berroz.com

دستگیری شکارچی زنان جوان تهرانی | قتل و تجاوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *