وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دلیل احمقانه یک مفتی وهابی احمق | کتک زدن زن

اظهارات مفتی "جهاد نکاح" دربارۀ دبیرکل حزب الله
دلیل احمقانه یک مفتی وهابی احمق | کتک زدن زن

«محمد العریفی» مفتی سرشناس و جنجالی وهابیت در عربستان سعودی که هر از چند گاهی با اظهار نظر های عجیب و غریب خود جنجالی جدید می آفریند، در یکی از جدید ترین اظهارات خود کتک زدن زن توسط شوهر را جایز دانسته است.

اما دلیلی که این مفتی وهابی برای جایز دانستن کتک زدن زنان آورده بسیار عجیب است. او در این باره می گوید: زنان مانند چارپایان هستند، چیزی نمی فهمند یعنی نفهم هستند لذا زدن آنها جایز است.

وی که در یک برنامه اجتماعی در شبکه ماهواره ای LBC لبنان سخن می گفت، در ادامه می افزاید: خداوند به ما اجازه داده که چارپایان را بزنیم زیرا آنها زبان نفهم هستد و چیزی جز زبان کتک نمی فهمند. وقتی آنها را می زنیم، آنها اطلاعت می کنند. با زن نیز باید چنین رفتاری کرد!

سایت بروز : یا خدا این مفتی چارپا دست داعش بیوفته.الهی آمیییین

منبع : jamnews.ir

بازنشر » berroz.com

دلیل احمقانه یک مفتی وهابی احمق | کتک زدن زن

2 پاسخ

  1. چی بگم والله ادم میترسه حرف بزنه هزارتا انگ بهش بزنن ولی باداباد من مسلمونم وهمه چیزرو قبول دارم .تو قرآن نوشته که زن اگربحرف مرد گوش نکرد جایز هست اروم بزنیش.خداشاهده راست میگم خودم خوندم فقط سوره وایه اش یادم نمیاد .حتما اینم اونو خونده یه مشت خودش اضافه کرده داده بیرون

    1. سلام خدمت شما* حرف های شما کاملا درسته, آره توی قرآن هست . ولی این قوانین قرآن مختص به 1500 سال پیش و برای فرهنگ قوم عرب نوشته شده, چون در بین عرب ها آن زمان به غارت و به کنیز گرفتن زنان خیلی رایج بود , که قوانینی برای رام کردن انسان نامتدمدن آن زمان نگاشته شده, که متاسفانه هنوز می خواهند این قوانین به اجرا دربیاید , در صورتی که انسان امروزه همه چیز را می فهمد و درک می کند , و هر کس می تواند برای خود تصمیم بگیرد *
      شاد و موفق باشید *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *