وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

لاغری با دمنوش های گیاهی

لاغری با دمنوش

دمنوش گیاهی لاغری

دمنوش گیاهی لاغری

دمنوش‌های گیاهی به واسطه طبیعی بودن و عدم استفاده از مواد شیمیایی در آنها، یکی از بهترین و سالم‌ترین روش‌های درمانی در طب سنتی است. دمنوش‌ها و گیاهان دارویی خواص زیادی دارند. مثلا با افزایش سوخت وساز بدن به آب شدن سریع چربی‌ها کمک شایانی می‌کنند.

تناسب اندام، امروزه یکی از سخت‌ترین کارها در زندگی ماشینی است. چرا که نمی‌توان با یک روش قطعی و کوتاه مدت به آن دست یافت. تغذیه سالم و ورزش کردن با یک برنامه‌ریزی درست، بهترین و بی‌خطرترین راه برای دستیابی به اندام ایده‌آل است. در این مطلب با چند نمونه از دمنوش‌های لاغری آشنا می‌شویم که برای کاهش وزن بسیار عالی هستند.

دمنوش گیاهی لاغری

لاغری با دمنوش

دمنوش لاغری جینسینگ

جینسینگPanax” گیاهی است مشهور که از گیاهان مقوی و نیروزا است و خوب است که به آن “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” لقب داد. دمنوش لاغری جینسینگ موجب کاهش وزن و نیز کنترل دیابت شده و می‌تواند روی توانایی سلول‌های بدن برای ذخیره چربی، تاثیر گذار باشد.

روش تهیه دمنوش جینسینگ : بدین منظور 2 قاشق چایخوری از ریشه خرد شده گیاه جینسینگ را در یک لیتر آب سرد بریزید و روی شعله کم بجوشانید. سپس حرارت را خاموش کرده و 15 الی 30 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. جوشانده را صاف کنید و در دو نوبت صبح و ظهر بعد از غذا یک فنجان از این دمنوش را میل کنید. این دوره را حداکثر 3 ماه ادامه دهید.

دمنوش گیاهی لاغری

دمنوش لاغری زخال اخته

زغال اختهCornelian cherry” میوه ای بیضی شکل است به رنگ سرخ تیره که درازای آن 12 میلی متر است. این میوه در ایران بیشتر در شهرهای ارسباران (اهر) و هیر (قزوین) می‌روید.

دمنوش زغال اخته مقادیر زیادی آنتی اکسیدان دارد که موجب تثبیت قند خون شده و اشتهای افراد را برای غذاهای چرب و شیرین از بین می‌برد.

روش تهیه دمنوش زغال اخته : ابتدا آب را حرارت داده تا بجوش آید و سپس زغال اخته‌ها را داخل آب در حال جوش بریزید و بعد از 10 دقیقه آن را از صافی رد کنید. عصاره زغال اخته را با عسل و چوب دارچین و آب‌لیمو داخل قوری ریخته و بعد از 10 الی 15 دقیقه که دم‌کشید میل نمایید.

گردآوری : وب سایت بروز

دمنوش برای لاغری شکم و پهلو, دمنوش لاغری شکم, طرز تهیه دمنوش لاغری, خرید دمنوش لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *