وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

راز زیبایی و جوانی جنیفر لوپز Jennifer Lopez

بیوگرافی جنیفر لوپز Jennifer Lopez

راز زیبایی و جوانی جنیفر لوپز Jennifer Lopez

راز زیبایی و جوانی جنیفر لوپز Jennifer Lopez

جنیفر لوپزJennifer Lopez” یکی از معروف‌ترین چهره‌های هنری است، که تقریبا در همه جای دنیا او را می‌شناسند. او متولد 24 ژوئیه، 1969 در کشور آمریکاست. زمینه‌های هنری جنیفرلوپز : خواننده، هنرپیشه، رقاص، تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی، نویسنده و طراح مد و … .

برای خیلی‌ها سوال است که راز جوانی و زیبایی جنیفرلوپز در 48 سالگی چیست ؟ در هنگام بررسی جستجوهای کاربران اینترنت متوجه سرچ‌های زیادی نسبت به راز زیبایی و جوانی جنیفرلوپز در این سن می‌شویم.

مانند :

  • وزن جنیفر لوپز چقدر است
  • مشخصات اندام جنیفر لوپز
  • سایز و وزن جنیفر لوپز
  • و…

راز زیبایی و جوانی جنیفر لوپز Jennifer Lopez

راز زیبایی و جوانی جنیفر لوپز

اگر به ویدیو موزیک‌های جنیفرلوپز نگاهی انداخته باشید متوجه انرژی بالا و تسلط در اجرای حرکات نمایشی او می‌شوید. مثلا در اجرای آهنگ ALL I HAVE در وگاس، او در طول 2 ساعت اجرا، حرکات هنری و رقص تندی را انجام می‌دهد که واقعا به آمادگی بدنی بالایی احتیاج است. در طی مصاحبه‌ای با مجله Paper Magazine’s Las Vegas issue از او پرسیده شد آیا برای اجرای حرکاتی به این شدت و سرعت مکمل غذایی مصرف می‌کنید؟ جنیفر در پاسخ گفت خیر، من علاوه بر دارا بودن یک رژیم غذایی سالم و مورد نیاز بدنم، هر روز صبح ورزش می‌کنم و این تاثیر زیادی بر روی آمادگی و قدرت من برای انجام حرکات نمایشی سریع می‌گذارد. همچنین جنیفرلوپز تاکید کرد ورزش روزانه موجب سلامت بدن و قویتر شدن عضلاتش می‌شود که در حفظ سلامتی نکته مهمی است.

راز زیبایی و جوانی جنیفر لوپز Jennifer Lopez راز زیبایی و جوانی جنیفر لوپز Jennifer Lopez

تاثیرات ورزش صبحگاهی

ورزش صبحگاهی قبل از صبحانه، متابولیسم بدن را افزایش و موجب زودتر آب شدن چربی‌ها می‌شود. وقتی زود از خواب بیدار می شویم و صبحانه نخورده شروع به ورزش می‌کنیم، بدن بجای استفاده از کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها را می‌‌سوزاند.

ورزش صبح‌گاهی را باید سبک، مفید و با حرکات ساده‌ای مانند دویدن آرام انجام داد، و همین موجب سرحال شدن و آماده‌‎تر شدن ذهن شما برای انجام کارهای روزمره می‌شود. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که صبح زود ورزش می‌کنند دارای خواب راحت‌تری از کسانی هستند که بعداظهرها ورزش می‌کنند.

پس بهتر است بجای استفاده از رژیم‌های سخت لاغری و عمل‌های تناسب اندام یا خوردن مکمل‌های غذایی و ورزش‌های غیرمفید مانند بدنسازی غیر اصولی ( استفاده از مکمل، قرص، آمپول و …) این توصیه جنیفرلوپز را جدی بگیریم!.

گردآوری : وب سایت بروزتناسب اندام

وزن جنیفر لوپز چقدر استتصاویر اندام جنیفر لوپزمشخصات اندام جنیفر لوپزسایز و وزن جنیفر لوپز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *