وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تا 500 هزار تومان , سقف برداشت از عابربانک ها

Ground around ATM machines
تا 500 هزار تومان , سقف برداشت از عابرباک ها

تعدادی از بانکهای خصوصی و دولتی کشور به تازگی سقف برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز خود را افزایش داده‌اند، این در حالی است که بانک مرکزی مصوبه‌ای در این خصوص نداشته است.

بررسی‌های میدانی از سطح شهر حکایت از آن دارد که این بانکها سقف برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز که پیش از این 200 هزار تومان بود به حداکثر 500 هزار تومان افزایش داده‌اند البته این امکان در دستگاه‌های خودپرداز تعدادی از بانکها قابل مشاهده است و در تعدادی دیگر نیز ترفند جداگانه‌ای بکار گرفته شده است.
برای این مورد می‌توان بانکهایی را مثال زد که به صورت اسمی در دستگاه‌های خودپرداز حداکثر 200 هزارتومان را به صورت نقد پرداخت می‌کنند ولی به صورت عملی مشتری اگر بخواهد سقف بیشتری از 200 هزارتومان را برداشت کند می‌تواند در 2 مرحله این خواسته خود را برآورده کند.
بنابراین هم‌اکنون تعدادی از بانکها سقف حداکثر 500 هزارتومان و تعداد دیگر حداکثر 400 هزارتومان را برای برداشت نقدی از دستگاه خودپرداز به کار گرفته‌اند؛ ناگفته نماند که به تازگی در دستگاه‌های خودپرداز این بانکها هنگام برداشت وجه گزینه 400 یا 500 هزارتومانی نیز اضافه شده است.
این اتفاق البته برای مشتریان همین بانکها عملی است به گونه‌ای که دارنده کارت مبدأ می‌تواند از بانکی که (مبدأ) سقف برداشت نقدی را افزایش داده بیش از رقم تعیین شده توسط بانک مرکزی برداشت کند.
بانک مرکزی سقف برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز را 200 هزارتومان تعیین کرده بود.

منبع : به گزارش تسنیم

بازنشر » berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *