وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

عکس های بچگی لیلا فروهر در کنار بازیگران و خانواده + بیوگرافی

Fardin , Leila Forouhar , Azar Shiva - instagram - iranian singer
عکس های بچگی لیلا فروهر در کنار بازیگران و خانواده

لیلا فروهر “Leila Forouhar” (زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۳۷ در اصفهان)، بازیگر و خواننده ایرانی سبک موسیقی پاپ است. او پس از انقلاب ایران، به دلیل ممنوعیت خوانندگی زنان، در لس آنجلس زندگی و کار می کند. او فرزند جهانگیر فروهر یکی از هنرپیشگان پیشین سینمای ایران است. مادرش فرنگیس فرحزادی نیز از بازیگران سینمای ایران به شمار می‌رود. وی از سن ۳ سالگی بر روی صحنهٔ تئاتر به همراه پدر و مادر خود نقش آفرینی می کرد و در اکثر تئاترها با هنرمند بزرگ تئاتر ارحام صدر نقش آفرینی می‌کرد.

او در سال ۱۳۴۴ با فیلم های «مراد و لاله» و «خروس جنگی» وارد سینمای ایران شد و با سن و سال کمی که داشت از پرکارترین هنرمندان ایران بشمار می رفت تا جایی که به او لقب «کودک خردسال سینمای ایران» را دادند. از درخشانترین فیلمهای لیلا فروهر می‌توان به فیلم سلطان قلب ها به کارگردانی محمد علی فردین اشاره کرد .

لیلا پس از انقلاب ابتدا به فرانسه و سپس در سال ۱۹۸۸ به آمریکا رفت، ساکن شهر لس آنجلس شد و به خواندن در کنسرت ها و تولید آلبوم جدید پرداخت.

قبل از انتشار آلبوم مخمل ناز وی خواستار تهیه و تولید آلبومی سنتی بود ولی به پیشنهاد همکاران و کمپانی ها این پروژه را به تعویق انداخت و اولین البوم خود را با نام مخمل ناز به بازار عرضه کرد که موسیقی ترانهٔ “ساقی” کار خود او بود. در پی عرضهٔ آلبوم های موفق کنسرت های زیادی در کشورهای مختلف در سراسر دنیا برگزار کرد.

لیلا فروهر اولین هنرمند ایرانی بود که برای اولین بار در دبی برنامه اجرا کرد و البته در کشور ژاپن نیز برنامه هایی اجرا کرد و به دعوت تاجیکستان در شهرهای مختلفی چون : دوشنبه، کولاب،… برنامه اجرا کرد. در این برنامه‌ها ۱۵-۲۵ هزار نفر حضور داشتند.

لیلا فروهر در ۲۹ مرداد ۱۳۸۳ با فردی به نام اسماعیل (اسی) ازدواج کرد و به شهرستان اورنج، کالیفرنیا نقل مکان کرد.

Leila Forouhar & Her Family
Leila Forouhar & Her Family

Leila Forouhar - Childhood  - iranian singer (2) Leila Forouhar - Childhood  - iranian singer (3) Leila Forouhar - Childhood  - iranian singer Leila Forouhar - Childhood - iranian singer Leila Forouhar - Childhood 2 iranian singer

Leila Forouhar & Her Family
Leila Forouhar & Her Family

Leila Forouhar & Shahla Riahi  - iranian singer Leila-Forouhar-In-Khoroos-Jangi-Movie -  - iranian singer

گردآوری و بازنشر » berroz.com

عکس های بچگی لیلا فروهر در کنار بازیگران و خانواده + بیوگرافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *