وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

قطری ها آندرانیک تیموریان را بخاطر شادی بعد از گل نخواستند !

Andranik Teymourian
قطری ها آندرانیک تیموریان را بخاطر شادی بعد از گل نخواستند !

گفته می شود دليل اين تصميم قطري ها هم برمي گردد به ناراحتي آنها از خوشحالي آندو بعد از گلي كه قوچان نژاد وارد دروازه قطر كرد

سایت گل: در حالي كه مسئولان الخريطيات تا همين هفته گذشته مصرانه داستان تمديد قرارداد اندرانيك تيموريان را دنبال مي كردند اما در تصميمي عجيب اين هافبك ايراني را كنار گذاشتند تا جيسي دون بحريني را جايگزين او كنند.

البته سايت رسمي الخريطيات هنوز خبري در اين رابطه منتشر نكرده اما بيشتر سايت هاي قطري از اين اتفاق پرده برداشتند. نكته جالاب اما برمي گردد به دلايل قطع همكاري قطري ها با آندو. انها كه تا قبل از بازي ايران مقابل قطر، قصد تمديد قرارداد با او را داشتند اما بعد از بازي ايران – قطر نظرشان برگشت و آندو را در تصميمي عجيب كنار گذاشتند.

گفته مي شود دليل اين تصميم قطري ها هم برمي گردد به ناراحتي انها از خوشحالي آندو بعد از گلي كه قوچان نژاد وارد دروازه قطر كرد. جايي كه آندو دست هاي خود را مشت كرد و روبروي هواداران قطر شادي گل خود را انجام داد.

گفته مي شود فدراسيون فوتبال قطر از مسئولان الخريطيات خواسته تا قرارداد آندو را تمديد نكنند. اين اتفاق در حالي رخ مي دهد كه گفته مي شود فدراسيون اجازه حضور بازيكنان ايراني در ليگ امارات را نمي دهد و به همين دليل چاره اي پيش روي آندو نمي ماند جز بازگشت به ليگ ايران. مثلا حضور در پرسپوليس يا استقلال. گفته مي شود رويانيان براي جذب تيموريان اقدام كرده و به توافقاتي هم رسيده.

منبع : سایت گل
گردآوری و بازنشر » berroz.com

قطری ها آندرانیک تیموریان را بخاطر شادی بعد از گل نخواستند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *