وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

مردان هوس ران در دام زنان زورگیر !

Capricious man and Force women consuming
مردان هوس ران در دام زنان زورگیر !

فرمانده انتظامي شهرستان ملارد از دستگيري اعضاي باند سارقان شش نفره یی خبر داد كه با فريب مردان، از آنان فيلم تهيه كرده و زورگيري مي‌كردند.

سرهنگ محسن صفري با بيان اينكه در پي شكايت چند تن از شهروندان مبني بر زورگيري از آنها توسط چند دختر و پسر، رسيدگي به اين موضوع در دستور كار قرار گرفت، گفت: يكي از شاكيان با مراجعه به پليس عنوان داشت كه روز حادثه دختري جوان در مسير عبورم قرار گرفت و پس از سواركردن، او مرا به خانه‌يي در منطقه «سرآسياب» كشاند و سپس دو پسر جوان با تهديد سلاح‌سرد، وجوه نقد و اموالم را به سرقت برده و دست و پايم را بسته و در مناطق بياباني رهايم كردند.

صفري با بيان اينكه با ثبت اظهارات اين فرد و شكات كه به شيوه مشابه مورد زورگيري قرار گرفته بودند، پرونده به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت، گفت: با آغاز تحقيقات، سرنخي از فعاليت اين باند در سرآسياب شناسايي شد. وي درباره عمليات پليس براي دستگيري اعضاي اين باند گفت: پس از ارجاع زورگيري به پليس آگاهي، موضوع در دستور كار قرار گرفت و با انجام تحقيقات و همچنين راهنمايي شاكيان و استفاده از تصاوير دوربين‌هاي مداربسته، پليس اين افراد را شناسايي و طي يك عمليات در دو مرحله دستگير كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان ملارد با بيان اينكه اين باند شامل چهار دختر و دو پسر بود، گفت: با انجام تحقيقات اوليه مشخص شد كه اعضاي اين باند به ويژه دختران با طرح دوستي با شكات و فريب‌دادن آنها، مالباخته را به منزلي در سرآسياب كشانده و اموال آنها را سرقت مي‌كردند.

صفري با بيان اينكه متهمان به نام‌هاي «مريم»، «فاطمه»، «ظريفه»، «فرشته»، «ميثم» و «محسن» پس از دستگيري به جرم خود اعتراف كردند، گفت: سارقان زن پس از برقراري روابط دوستانه با شكات، آنان را به منزل كشانده و با همدستي «ميثم» و «محسن» و گرفتن فيلم از آنها و تهديد به تكثير و انتشار آن، اقدام به سرقت و زورگيري از مالباختگان مي‌كردند.

وي با بيان اينكه بررسي‌ها نشان داد كه متهمان از اواخر سال قبل و با همكاري يكديگر مبلغ 19 ميليون ريال وجه‌نقد و دو دستگاه گوشي تلفن‌همراه به سرقت بردند، گفت: متهمان كه در ابتدا منكر هرگونه سرقت بودند، اما سرانجام در مواجهه با اطلاعات پليسي، به سه فقره سرقت و زورگيري اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ملارد با بيان اينكه تاكنون سه تن از مالباختگان را شناسايي كرده‌اند، گفت: متهمان انگيزه اصلي خود را مسائل مالي عنوان كرده‌اند كه با توجه به شيوه و شگرد متهمان، تحقيقات همچنان براي شناسايي ديگر مالباختگان ادامه دارد.

منبع : ايسنا

بازنشر » berroz.com

مردان هوس ران در دام زنان زورگیر ! | اغفال مردان ,خبر حوادث,مرد هوسران , هوسرانی , دختر زورگیر , بدام انداختن مردان توسط دختران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *