وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

گلکسی s5 را از حالا بشناسید + عکس

گلکسی s5 را از حالا بشناسید + عکس | مشخصات گلکسی اس 5,قیمت گلکسی s5,دوربین galexy s5,گلکسی s های ساموسنگ,حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی
گلکسی s5 را از حالا بشناسید + عکس

رقیب جدی برای آیفون های زیبایش داشته باشد، بی شک آن رقیب سری گلکسی s های ساموسنگ است که پا به پای اپل طرفداران خود را شگفت زده می کنند.

اگر اپل یکگویا سامسونگ در نظر دارد به‌جای عرضه‌ی دو نسخه‌ی متفاوت از یک تلفن‌هوشمند، با یکپارچه‌سازی ویژگی‌های موجود، تلفن‌هوشمند واحدی را با داشتن قابلیت‌های ضد آب‌ و‌ ضد‌ گرد‌و‌غبار بودن به بازار عرضه کند. سامسونگ در نسل پیشین این پرچم‌دار، خاصیت ضد آب و ضد گرد‌و‌غبار بودن را در قالب نمونه ی دیگری به بازار عرضه کرد. اما گویا گلکسی S5 این ویژگی را خواهد داشت.

ادغام این ویژگی در مدل اصلی گلکسی S5 می‌تواند 25 درصد از فروش پرچم‌دار سامسونگ را به خود اختصاص دهد. براساس مطالبی که دیروز منتشر شده است، این کمپانی در نظر دارد تا سنسور اثر انگشت را نیز در تلفن‌هوشمند خود بگنجاند. این سنسور در کلید Home تعبیه خواهد شد که این موضوع، لزوم حذف این کلید را از بین خواهد برد.

علاوه بر این موارد، انتشار تصاویری از محیط اپلیکیشن بنچمارک انتوتو، نشان از بهره‌گیری از کلید‌های نرم‌افزاری روی صفحه‌ی نمایش در گلکسی S5 دارد. هرچند بسیاری از شایعات حکایت از وجود کلید‌های فیزیکی در این تلفن‌هوشمند دارند. شاید تصویر منتشر شده تا حدودی گواهی بر وجود کلید‌های روی صفحه‌ی نمایش باشد؛ اما نکته ی اصلی در مورد نحوه‌ی قرارگیری سنسور اثر انگشت مطرح است که همانطور که اشاره شد، گویا روی کلید Home خواهد بود.

این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 1080p بهره می‌برد. همچنین تراشه‌ی مورد استفاده در آن اگزینوس 5420 است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری ان می‌توان به حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. آیکون‌های آبی رنگ نوار ابزار نیز در بالای صفحه‌ی نمایش، شبهاتی را در مورد نسخه‌ی سیستم‌عامل مورد استفاده مطرح می‌کند؛ چراکه رنگ آیکون‌های نوار ابزار در اندروید کیت‌کت به سفید تغییر یافته است. البته می‌توان تغییرات در رابط‌کاربری جدید سامسونگ را دلیلی برای این تغییر رنگ عنوان کرد.
منبع: نامه نیوز

eghtesadonline.com

باز نشر » berroz.com

گلکسی s5 را از حالا بشناسید + عکس | مشخصات گلکسی اس 5,قیمت گلکسی s5,دوربین galexy s5,گلکسی s های ساموسنگ,حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *