وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

آموزش بافت حصیری با دو میل

آموزش بافت حصیری با دو میل

آموزش بافت حصیری با دو میل

آموزش بافت حصیری با دو میل

در این آموزش بافتنی با دو میل قصد دارم یک بافت ساده اما بسیار زیبا و شیک رو آموزش بدم که بسیار مناسب شال، مانتو و … هست. مطمئنم که از این آموزش خوشتون میاد. با آموزش بافت حصیری با دو میل در ادامه مطلب همراه می‌شیم.

این بافت با استفاده از بافت زیر و بافت رو انجام میشه و بسیار ساده و راحت هست.

نکته : در این بافت باید دانه‌هایی که سر میندازین زوج باشن.

آموزش بافت حصیری با دو میل

آموزش بافت حصیری با دو میل

آموزش بافت حصیری با دو میل

 

اگر از این طرح زیبا برای بافت شال گردن استفاده می‌کنید، باید به اندازه پهنای شال، دانه سر بندازین اما توجه داشته باشین که تعداد دانه‌ها زوج باشن.

برای شروع بافت دانه اول رو بدون اینکه از میل سمت چپ خارج کنید، رد کرده و دانه دوم رو از زیر ببافید. اما همچنان دانه بافته شده را از میل چپ خارج نکنید. حالا دانه اول رو از زیر ببافین. وقتی که دو دانه بافته شد، آنها را از میل خارج کنید. الان روی میل سمت راست دو دانه بافته شده دارین.

با حرکات دست و میل سعی کنید که در هنگام بافت دانه‌ها، که بصورت جابجا انجام میشه، دانه‌ها به هم گیر نکنن و راحت‌تر بافت رو انجام بدین. ابتدای کار شاید کمی بافتن دانه اول بدلیل سفت بودن، سخت باشه اما کم کم قلق کار دستتون میاد.

به همین طریق تا آخر رج، بافت رو دقیقا به همین شیوه ادامه بدین تا رج به پایان برسه.

رج دوم : رج دوم که رج برگشت هست، همه دانه‌ها از رو هست. در این رج ابتدا دانه اول رو نبافته و به میل راست منتقل کنید و بافت حصیری رو از دانه‌ دوم و سوم شروع کنین. پس دانه اول رو نمی‌بافین. حالا اول دانه سوم رو از رو ببافین و دانه را از میل خارج نکرده و سپس دانه دوم رو از رو ببافین و حالا دو دانه بافته شده را از میل خارج کنین. این روند بافت رو تا آخر رج ادامه بدین. در آخر رج که به دانه تک رسیدین, دانه را نبافته و به میل راست منتقل کنین.

در رج دوم همانطور که دیدین، دانه اول رو نبافتیم. در آخر رج هم یک دانه تک داریم. رج اول و دوم تفاوتشون در زوج و فرد تموم شدن دانه‌هاست و همینطور زیر و رو بافتن.

خوب آموزش ما تموم شد. امیدوارم که در فصل سرما با این طرح زیبا، بتونین شال و بافتنی‌های زیبا برای خودتون ببافین.

دانلود ویدیو آموزش بافتنی با میل

البته آموزش تصویری بافت حصیری با میل رو هم برای شما عزیزان قرار میدم تا بهتر با این بافت آشنا بشید.

منبع : وب سایت بروز – آموزش بافتنی

آموزش تصویری بافت حصیری با میل, اموزش بافت پیچ حصیری, اموزش بافت کلاه حصیری, شال گردن حصیری, آموزش بافت حصیری با قلاب, آموزش بافت شال گردن با میل, آموزش بافت شال گردن زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *