وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

آموزش غیر فعال سازی ویندوز دیفندر در ویندوز 10 | Windows Defender

درود. در خدمتتون هستیم با یک آموزش مبتدی از ویندوز 10 که یاد میگیرید چگونگی غیر فعال سازی ویندوز دیفندر که آنتی ویروس داخلی ویندوز است.

ویندوز دیفندرwindows defender” نام آنتی ویروس داخلی سیستم عامل ویندوز است که از زمان ویندوز ویستا (vista) در سایر ورژن‌های این سیستم عامل محبوب نیز با ارتقا مورد استفاده قرار گرفته شده است.

در وهله اول مناسب دیدم نکاتی رو در زمینه چرایی غیر فعال کردن Windows Defender خدمت شما عرض کنم. اول دوستان زیادی رو دیدم و سوال پرسیدن که این فرایند به چه شکلی هست و لازم دیدم این آموزش رو هم برای دوستان گرامی تهیه کنم.

متاسفانه باید عرض کنم به علت اینکه ما در ایران اقتصاد درستی نداریم و قانون کپی رایت هم وجود خارجی نداره، مجبور به انجام کارهایی خلاف قوانین میشویم که نیازمند انجام فرایندهای غیرمعقول است.

آموزش غیر فعال سازی ویندوز دیفندر 

برای یادگیری نحوه غیرفعال سازی windows defender در ابتدا باید بتوانید این برنامه را اجرا نمایید. برای اجار کردن ویندوز دیفندر در قسمت task bar روی تیک show hidden icons کلیک کنید و روی آیکون آن کلیک کنید »

یا اگر در آنجا نیست می توانید روی منوی استارت کلیک کنید و آنجا windows defender یا windows security را تایپ کنید و روی آیکون آن کلیک نمایید »

بعد از باز شدن آنتی ویروس روی قسمت Virus & threat protection کلیک کنید تا وارد قسمت اصلی تنظیمات آنتی ویروس ویندوز شوید.

در ایت قسمت روی Manage settings کلیک می‌کنیم »

و در این قسمت وارد تنظیمات نرم افزار ویندوز دیفندر می شویم که برای غیر فعال سازی آن تیک گزینه Real-time protection زا برمیداریم و تمام.

البته ظبق تجربه پیشنهاد می‌شود برای غیر فعال شدن کامل windows defender تیک گزینه بعدی را نیز بردارید و بعد از اتمام کار دوباره این تیک‌ها را فعال نمایید.

امیدواریم این آموزش برای شما دوستان گرامی مفید واقع شده باشد.

منبع آموزش : وب سایت بروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *