وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

آموزش قفل کردن تلگرام بدون استفاده از برنامه قفل

آموزش قفل کردن تلگرام

آموزش قفل کردن تلگرام

آموزش قفل کردن تلگرام

درود به همراهان گرامی. در خدمتتون هستیم با آموزش قفل کردن تلگرام بدون استفاده از برنامه‌های جانبی. برنامه تلگرام با اینکه نوظهور است ولی توانسته لقب امن ترین مسنجر جهان را به دوش بکشد و بیش از 100 میلیون ممبر فعال دارد که روزانه میانگین 350 هزار نفر به آن اضافه می‌شوند. جالب‌ترین نکته اینکه در حال حاضر بیشتر کاربران تلگرام، ایرانی‌ها هستند که آن را به عنوان یک برنامه ثابت بر روی گوشی‌های خود نصب می‌کنند. قابلیت‌های برنامه تلگرام را در هیچ برنامه دیگری نمی‌توان یافت البته تا حال حاضر، و روز به روز در حال پیشرفت است. یکی از امکانات جالب آن اضافه شدن قستمی در خود برنامه برای گذاشتن رمز روی تلگرام است، که می‌توان بدون استفاده از برنامه قفل برنامه‌های گوشی از آن استفاده کرد.

آموزش قفل کردن تلگرام | آموزش تلگرام

برای قفل کردن تلگرام کافیست وارد قسمت تنظیمات تلگرام شوید »

آموزش قفل کردن تلگرام

اکنون داخل گزینه Privacy and Security می‌شویم »

آموزش قفل کردن تلگرام

حالا برای رمز گذاشتن روی تلگرام، وارد قسمت Passcode Lock می‌شویم »

آموزش قفل کردن تلگرام

در اینجا یک رمز 4 رقمی را وارد کنید »

آموزش قفل کردن تلگرام

در این قسمت نیز با تایپ مجدد رمز، روی علامت تیک گوشه بالا سمت راست کلیک می‌کنیم »

آموزش قفل کردن تلگرام

خوب تبریک. شما با قفل کردن تلگرام امنیت خود را بیشتر کردید. در این قسمت چند گزینه وجود دارند که حتما به آنها احتیاج دارید و به شرح آنها می‌پردازیم »

Passcode Lock : این قسمت که برای فعال یا غیرفعال شدن قفل تلگرام است.

Change passcode (عوض کردن پسورد تلگرام) : در این قسمت می‌توانید پسورد خود را تغییر دهید.

Auto-lock : تعیین زمان قفل شدن بعد از خروج از تلگرام، که می‌توانید روی 1 دقیقه یا ساعت فعال و یا کلا غیرفعال کنید، که در این صورت یک علامت قفل روی گوشه بالای تلگرام ظاهر می‌شود و می‌توانید به صورت دستی اقدام به قفل کردن آن کنید.

Allow Screen Capture : و اما یک گزینه جالب در آن وجود دارد که می‌توان با فعال کردن آن قابلیت گرفتن اسکرین شات را از برنامه تلگرام غیرفعال کنید.

آموزش قفل کردن تلگرام

پایان. در صورت داشتن سوال می‌توانید در همین قسمت مطرح کنید.

منبع : وب سایت بروزآموزش تلگرام

قفل تلگرام برای کامپیوتر, قفل کانال تلگرام, قفل چت تلگرام, علامت قفل بالای تلگرام, قفل موبوگرام, حذف قفل تلگرام, رمز گذاشتن روی تلگرام کامپیوتر, شکستن قفل تلگرام, چگونه برای تلگرام در کامپیوتر رمز بگذاریم, آموزش رمز دوم تلگرام, رمز گذاشتن روی تلگرام ايفون, چگونه برای موبوگرام رمز بگذاریم, قفل کانال تلگرام, رمز تلگرام را فراموش کردم, قفل چت تلگرام, چگونه برای گالری رمز بگذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *