وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

آنجلینا جولی بالاخره کار خود را کرد + عکس

Angelina Jolie
آنجلینا جولی

در پنجمین مراسم سالانه جايزه «گاورنورز» که جایزه هیئت رئیسه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی است، جوایز افتخاری اسکار به سه تن از هنرمندان برجسته هالیوود اعطا شد.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز به نقل از شبکه یورونیوز، در پنجمین مراسم سالانه جايزه «گاورنورز» که جایزه هیئت رئیسه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی است، جوایز افتخاری اسکار به سه تن از هنرمندان برجسته هالیوود اعطا شد.

این مراسم روز شنبه ۲۵ آبانماه در سالن مشهور «ری دالبی» در شهر هالیوود، یعنی همان مکان برگزاری سالانه مراسم اسکار برگزار شد.

استیو مارتین، هنرپیشه معروف کمدی پس از دریافت جایزه افتخاری از دستان تام هنکس گفت: «از شما بسیار سپاسگزارم. خانم ها و آقایان مدتهاست که من رویای دریافت جایزه اسکار را در سر دارم و امشب فکر می کنم که یک مرحله به رویایم نزدیک تر شده ام.»

 قیافه دیدنی استیو مارتین هنگامی که تام هنکس یادش رفت با او دست بدهد

آنجلا لانزبری نیز در این مراسم جایزه افتخاری اش را به خانواده اش تقدیم کرد. او که تاکنون سه بار بخت دریافت اسکار را داشته است، به خاطر بازی اش در مجموعه تلویزیونی «او قتل را نگاشت» (Murder she wrote) مشهور است.

خوشحالی عجیب آنجلا بری با در آغوش کشیدن تندیس اسکار

در این مراسم آنجلینا جولی هم بخاطر تلاش های بشر دوستانه اش جایزه «جین هرشولت» را دریافت کرد. او در هنگام دریافت جایزه گفت: «من احساس فروتنی بسیاری می کنم که در این شب در میان هنرمندان فوق العاده حضور دارم. مادرم عاشق هنر بود. او عاشق فیلم بود و از تمام کارهای دیوانه وار من حمایت می کرد.»

آنجلینا جولی تا همین اواخر با پدرش قهر بوده است. این بازیگر 38 غالبا در نقش های منفی بازی می کند. او در آخرین بازی خود که اقتباسی از انیمیشن کلاسیک سال 1959 “زیبای خفته” بود و بدجنس نام دارد. درباره این نقش منفی می گوید: کشش من به این نقش منفی به کودکی ام بر می گردد. چون بطور شگفت انگیز و شیرینی، بیرحم بود.» جولی در این فیلم چنان رعب انگیز ظاهر می شود که به گفته خود، فرزندانش هم در صحنه این فیلم، از او و لباسش ترسیده بودند.

وی در یک مصاحبه جنجالی با یادآوری شرارت های دوران کودکی گفته بود که آن دختر بد هنوز بخشی از وجود من است… ولی اکنون سرجایش نشسته و تنها گاهی اوقات خودش را برای « پیت» رو می‌کند. «پیت» هم با تائید مطلب فوق گفته بود که «انجی» هنوز هم دختر بدی است، با این تفاوت که خودش را جلوی دیگران کنترل می‌کند و در خانه آن را به من نشان می‌دهد.

صحبت های مردی که به آنجلینا جولی مواد مخدر می فروشد هم در نوع خودش می تواند گوشه ای از زوایای مرموز این ستاره انسان دوست را روشن تر کند: یک بار برای تحویل جنس به آپارتمان آنجلینا در منهتن رفتم، از چیزی که می‌دیدم شوکه شده بودم، تمام در و دیوار پوشیده بود از عکس‌های جسد و او همانجا به من گفت که آرزو دارد که سرپرستی کودکی را به عهده بگیرد. من از این حرف شوکه شدم، آخر در میان آنهمه مواد و چاقو، او از سرپرستی یک کودک حرف می‌زد، او به جمع‌آوری انواع چاقو علاقه داشت.

 همسر دوم وی،«بیلی تورنتون»، در سال 2002 میلادی، به نقل از «جان ویت» پدر انجی فاش کرد که او به شدت از بیماری روحی روانی رنج می‌برد تا جایی که علاوه بر خود زنی، دست به برخی کارهای شرورانه‌ای می‌زند که خیلی دور از ذهن است.

اما سخن پایانی درباره آنجلینا جولی از زبان شان استون دنبال کنید که درباره شخصیت نامتعادل، مرموز و روان پریش وی توضیح می دهد: شخصیت وی برای بسیاری از زنان نیز جذاب است! حتی در امریکا بعضی‌ها اعتقاد دارند او شاید از نژاد خاص جن و پری باشد! نکته قابل ملاحظه در مورد او این است که در اویل بازیگری خود، معمولاً نقش‌های جادوگرها، نقش‌های مرموز، نقش زنان فاحشه و حتی نقش زنانی که مورد اعمال جنسی همراه با خشونت زیاد قرار می‌گیرند را زیاد بازی می‌کرد. براساس همین روحیه بود که پدر من در فیلم اسکندریه، نقش جادوگر را به آنجلینا داد.

شان استون می افزاید: آنجلینا جولی دچار یک تناقض رفتاری است. از یک طرف همزادپنداری زیادی برای جادوگری در خدمت اهریمن بودن و یا ایفای نقش‌های روابط جنسی همراه با خشونت احساس می‌کند و از طرف دیگر، در ظاهر فعال در امور انسان دوستانه با سازمان ملل هست. برای همین، مردم را در شناخت و تحلیل رفتارش دچار سردرگمی می‌کند.

مراسم اعطای جوایز افتخاری اسکار از سال ۲۰۰۹ میلادی بنیان نهاده شد و تاکنون افرادی همچون ارل جونز، اوپرا وینفری، لورن باکال و فرانسیس کاپولا موفق به دریافت این جایزه شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *