وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

آموزش استفاده کردن از چند تلگرام در یک تلگرام

آموزش استفاده کردن از چند تلگرام در یک تلگرام

آموزش استفاده کردن از چند تلگرام در یک تلگرام

آموزش استفاده کردن از چند تلگرام در یک تلگرام

درود

برنامه تلگرام یکی از پر استفاده‌ترین برنامه‌های چت در ایران است که بخاطر امکانات متفاوت آن تبدیل به یکی از ابزارهای مهم در زندگی مردم ایران بویژه صاحبان کسب و کار شده است. در ورژن جدید برنامه تلگرام خود امکانی را اضافه کرده که می‌توان چند اکانت تلگرام در یک تلگرام را استفاده کرد. این قابلیت عالی از آنجا بسیار مهم می‌شود که افراد برای کسب و کار خود و جدا کردن تلگرام شخصی از کاری مجبور به استفاده از چندین نسخه غیر اصلی تلگرام مانند، برنامه موبوگرام، تلگرام پلاس، تلگرام فارسی و … غیره می‌شدند که این برنامه‌های جانبی تلگرام از امنیت بسیار پایینی برخوردار هستند و امکاناتی دارند که بیشتر جنبه جهان سومی دارند مثل حالت روح در موبوگرام و یا اینکه بدون اجاز کاربر آنها را عضو گروه‌ها و کانال‌ها می‌کنند !. پیشنهاد همه کسانی که با مسائل امنیتی آشنا هستند حتی آقای پاول دورف “Pavel Durovسازنده برنامه تلگرام این است که فقط از نسخه اصلی تلگرام استفاده کنید.

برای دانلود نسخه اصلی تلگرام فقط و فقط از برنامه google play store یا فروشگاه گوگل استفاده کنید.

برای دانلود نسخه اصلی تلگرام برای همه سیستم عامل‌ها روی لینک‌های زیر کلیک کنید »

دانلود نسخه اصلی تلگرام برای اندروید

دانلود نسخه اصلی تلگرام برای آیفون

دانلود نسخه اصلی تلگرام برای ویندوز فون

دانلود نسخه اصلی تلگرام برای ویندوز

دانلود نسخه اصلی تلگرام برای مک

نسخه تلگرام تحت وب

آموزش استفاده کردن از چند تلگرام در یک تلگرام

خوب بعد از آپدیت کردن تلگرام خود، برای اضافه کردن چند تلگرام در یک تلگرام روی علامت سه خط موازی کلیک می‌کنیم تا منوی تلگرام به ما نمایش داده شود.

آموزش تلگرام, داشتن چند تلگرام

در این قسمت روی تیک اکانتی که در حال حاضر فعال هست میزنیم. که روی گزینه Add Account میزنیم »

حالا برای فعال کردن تلگرام از طریق شماره تلفن، ابتدا ایران را انتخاب کنید و بعد شماره تلفن را بدون وارد کردن صفر وارد و روی تیک تایید بزنید »

بعد از وارد کردن کد ارسال شده به تلفن شما تلگرام دوم نیز فعال می‌شود. مجدد روی علامت تیک میزنیم و می‌وانیم به دلخواه یکی از آنها را انتخاب کنیم »

پایان*

در صورت داشتن هر گونه سوال کامنت دهید.

منبع : وب سایت بروزآموزش تلگرام

نصب همزمان دو تلگرام در یک گوشی, نصب همزمان دو تلگرام در کامپیوتر, دو اکانت تلگرام با یک شماره, نصب همزمان دو تلگرام با دو شماره متفاوت در یک کامپیوتر, آموزش نصب و اجرا همزمان چند نسخه از یک برنامه در کامپیوتر, دانلود تلگرام دوم برای کامپیوتر, نصب دو تلگرام در ايفون, نصب همزمان دو تلگرام با دو شماره متفاوت در یک گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *