وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

افزایش میل جنسی با اپیلاسیون؟

افزایش میل جنسی با اپیلاسیون؟

افزایش میل جنسی

در روزگار ما افزایش میل جنسی تبدیل به یکی از موضوعات مهم شده است. به نظر شما انجام اپیلاسیون یا رفع موهای زائد از طرق دیگر در افزایش میل جنسی تاثیر دارد؟ این سوالی است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.

دکتر لورن استریکر استاد برجسته دانشگاه نورث وسترن و متخصص زنان و زایمان در این مورد گفت : از آنجایی که بسیاری از زنان بخاطر علل مذهبی موهای زائد خود را می‌زدایند, بسیاری هم معتقدند که بی مو بودن آلت تناسلی موجب افزایش میل جنسی در زمان رابطه جنسی شده و به فرد احساس پاکیزگی و تمیزی بیشتری می‌دهد.

آیا بین تمیزی آلت تناسلی و رفتار جنسی رابطه‌ای وجود دارد؟

افزایش میل جنسی

هیچ کس تابحال ارتباط خاص بین فعالیت های جنسی و رفع موهای آلت را بررسی نکرده اند. اخیرا طی یک تحقیق که دانشمندان دانشگاه هندوستان بر روی خاطرات زنان 18 تا 68 ساله انجام داده‌اند, دریافتند که کسانی که موی زائد آلتشان را می‌زدایند, میزان علاقه شان به انجام فعالیت جنسی بیشتر می‌شود. سن و سال هم بعنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در رابطه جنسی, در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه تحقیق نشان داد که هیچ ارتباطی بین زدودن مو, میزان تحصیلات, نژاد و مسائل اخلاقی وجود ندارد. پس در نتیجه دشوار است که بطور قطع بگوییم که زنان صرفا بخاطر فعالیت جنسی و آمادگی برای آن, موی خود را می‌زدایند و یا اینکه این کار موجب افزایش تمایل به رابطه جنسی در شخص می‌شود.

مطالب پیشنهادی

گردآوری : berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *