وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

مجموعه کامل از خوردنی های افزایش میل جنسی

مجموعه کامل از خوردنی های افزایش میل جنسی

افزایش میل جنسی

رمز داشتن جامعه سالم و پرنشاط در مرحله اول احساس آرامش در بین خانواده هاست. وقتی زن و شوهر از لحاظ جسمی و روحی در کنار یکدیرگر آرامش داشته باشند می توان گفت نسلی که در آن جامعه پرورش می یابد بدور از هرگونه تنش و مشکلات خانوادگی است.

با آموزش مسائل جنسی به زن و شوهرها می توان از آمار سرسام آور طلاق در کشور جلوگیری به عمل آورد. ولی متاسفانه سودجویان بیشتر از مسئولان آموزشی ما در تلاش برای فروش محصولات جنسی و نزدیکی به خانواده ها هستند که بجای آرامش باعث گمراهی و مشکلات جنسی نیز می شوند !.

در این مطلب به معرفی خوراکی‌هایی می پردازیم که سبب افزایش میل جنسی می شوند. دقت کنیم استفاده از مواد شیمیایی در بازار که برای افزایش شهوت و میل جنسی ارائه می شوند برای همه یکسان نیست! چون عوامل جانبی در آن موثر هستند مانند : بیماری ها, مشکلات روحی و روانی, خستگی کار و … همه در کاهش یا افزایش میل جنسی موثر هستند.

رابطه زناشویی بعد از ازدواج به سلامت جسمی و طول عمر و کیفیت زندگی تاثیر می گذارد. بعد از ازدواج چنانچه رابطه جنسی کم باشد باعث ایجاد یکسری بیماری هایی در سیستم ادراری و گوارشی و مغز و اعصاب خواهد شد.

از مشکلات عدم رابطه جنسی می توان به : سیاه رفتن چشم ها، سرگیجه، بیخوابی، بی اشتهایی، سردی بدن و خفقان رحمی از دیگر مشکلاتی است که در اثر نداشتن رابطه جنسی به اندازه، ایجاد می شود.

از مشکلات رابطه جنسی زیاد : سردی و سستی بدن، بیماری های عصبی، ضعف بینایی، مشکلات قلبی و گوارشی، ضعف و خشکی در کل بدن، بیماری های کلیوی و …

تشخیص علت به وجود آمدن بی میلی جنسی با پزشک طب سنتی است، چنانچه بی میلی ناشی از سردمزاجی باشد، استفاده از غذاهایی که طبع گرم دارند مفید خواهد بود. برای مثال استفاده از مغز فندق، پسته، گردو، بادام، چلغوزه (تخم صنوبر) و میوه هایی مثل موز، آناناس، انگور و انجیر می تواند در رفع بی میلی جنسی مفید باشد.

افزایش میل جنسی با طب سنتی و خوراکی ها

فواید گیاه 5 انگشت بر درمان سرد مزاجی

گیاه پنج انگشت  Vitex agnus-castus درختچه ای زیبایست که ارتفاع آن تا یک و نیم متر می رسد که به علتت داشتن گل های زیبا بعنوان گیاه تزینی نیز کاشته می شود. علت نام گذاری آن به این اسم این است که برگ های پنجه ای و پنج تایی است. گل های گیاه پنج انگشت به رنگ آبی است. گیاه پنج انگشت در مناطق ایران میروید. از فواید گیاه پنج انگشت می توان به افزایش میل جنسی در زنان و جلوگیزی از بی میلی و سرد مزاجی است. در بازار قطره ویتاگنوس Vitaxnus که به شکل قرص نیز ارائه می شود از فرآورده های این گیاه طبیعی است.

از دیگر خواص گیاه پنج انگشت می توان به رفع اختلالات قاعدگی، رفع اختلال های یائسگی، موثر در کیست های رحم و تخمدان، موثر در فیبروم، جلوگیری از تنبلی تخمدان، موثر در بعضی ناباروری ها، موثر در رفع آکنه و جوش صورت خانم ها و انواع دیگر مشکل های زنان است که مربوط به اختلال های هورمونی است می شود.

خوراکی های موثر در افزایش میل جنسی

دسته سبزیجات

  • تره, پیاز, شاهی, شلغم, زنجبیل, هویچ زرد ایرانی ( زردک ) مناسب رفع سرد مزاجی هستند.
  • کرفس و سبزیجات سبز برگ :  یکی از خواص و فواید کرفس فعال شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان می شود که برای زنان جذب کننده است. سبزیجات سبز برگ بویژه کرم بروکلی برای افزایش و تقویت میل جنسی کارآمد هستند. تحقیقات و مطالعه بر روی 46000 مرد از سوی دانشگاه هاروارد تاثیر این موادخوراکی را ثابت کرده است.
  • سیر : از خواص و فواید سیر هر چه بگوییم کم گفته ایم. سیر با افزایش گردش خون در اندام های جنسی یکی از عوامل موثر در افزایش قوای جنسی است. برای جلوگیری از بوی بد سیر در درهان کافیست یک سیب میل کنید.
  • مارچوبه : یک گیاه خوش طعم و در ساخت هورمون های جنسی نقش کلیدی دراد.
  • یامز وحشی : این گیاه حساسیت آلت تناسلی را افزایش می‌دهد.
  • مربای شقاقل که یک سبزی از خانواده هویج است نیز برای این مشکل مفید می‌باشد.

دسته پروتئین

  • گوشت گوسفند
  • میگو
  • تخم مرغ عسلی که سفیده تخم مرغ کاملا پخته شود.
  • صدف غنی از روی می‌باشد و برای تولید تستسترون در مردان موثر است.

دسته حبوبات

نخود و لوبیا (به ویژه نخود)

دسته میوه ها

  • سیب : باعث از بین بردن بوی بد دهان می شود و نارضایتی های جنسی را کاهش می دهد.
  • موز : علاوه بر افزایش شهوت درد مفاصل را نیز کاهش می دهد
  • انجیر : یکی از بهترین میوه ها برای افزایش میل جنسی است که در طب سنتی به وفور از آن برای این امر سفارش شده است. انجیر به علت داشتن اسیدآمینه های زیاد باعث افزایش و تقویت میل جنسی در روابط زناشویی می شود.
  • هلو – پرتقال – انگور به علت داشتن منبعی خوب از ویتامین C گزینه های مناسبی برای افزایش تمایل جنسی هستند
  • توت و توت فرنگی  پیشنهادی از از سوی متخصصات دانشگاه راچستر است که علاوه بر خواص آن رنگ قرمز آنها خود یک تحریک کننده جنسی است.

مغزها و دانه های روغنی:

از فواید بی نظیر دانه های گیاهی و مغزها بسیار شنیده‌اید. از سلامت پوست و مو و سلامت قلب گرفته تا افزایش میل جنسی یا تقویت قوای جنسی و بسیاری دیگر از فواید دیگر که در این مغزها و دانه‌ها موجود است. البته در خوردن این خوراکی‌ها باید جانب احتیاط و اعتدال را نیز رعایت کرد.

جگر

اگر مقداری جگر را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید انرژی شما افزایش خواهد یافت.

 

گیاه گزنه

شما می‌توانید 5 گرم از برگ و گل‌های خشک گزنه را درون یک فنجان آب در حال جوش بریزید و به مدت 15 دقیقه دم کند. سپس آن را صاف کرده و بخورید. این عمل را بمدت یک ماه ادامه دهید. هر روز صبح, ظهر و شب قبل از غذا یک فنجان دم کرده گزنه را میل کنید. از کپسول گزنه نیز می‌توانید استفاده کنید : یک عدد کپسول 500 میلی گرمی در صبح و یک عدد در شب قبل از غذا مصرف کنید. حتی می‌توانید از برگ‌های پخته شده گیاه گزنه هم استفاده نمایید. گیاه گزنه به خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود.

دارچین جهت تحریک میل جنسی خانم‌ها

150 گرم ریزوم زنجبیل (ریزوم یعنی ساقه های زیرزمینی بعضی از گیاهان), 150 گرم چوب دارچین و 150 گرم هل نیم کوب شده را با هم مخلوط نمایید. سپس در یک لیتر آب سرد به میزان 3 قاشق غذاخوری سر پر از این مخلوط را بریزید و در ظرف را گذاشته و بگذارید روی حرارت تا بجوشد. سپس شعله را خاموش کرده تا 15 دقیقه دم بکشد. صبح و ظهر و شب یه میزان یک فنجان از این دمنوش میل نمایید. حتی می‌توانید پودر دارچین را به غذایتان اضافه کنید تا از فواید این گیاه مفید بهره مند شوید.

 

فلفل برای تقویت میل جنسی و افزایش میل جنسی

فلفل سبز و فلفل قرمز از ادویه های بسیار تند در جهان است که همیشه در تهیه غذاها استفاده می‌شود. محققان طی تحقیقات خود بر این باورند که فلفل در تقویت مردان و افزایش میل جنسی در آنها تاثیر زیادی دارد.

 

گردآوری : berroz.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *