وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

اقدام ستودنی مردی برای کمک به کودکان فقیر / حرف تلخ حقیقت

اقدام ستودنی مردی برای کمک به کودکان فقیر / حرف تلخ حقیقت
اقدام ستودنی مردی برای کمک به کودکان فقیر / حرف تلخ حقیقت

در صورتی که این مرد به هدف خود برسد می‌تواند برای بیش از 800 کودک کفش تهیه کند.

انسانیت دین و اعتقاد نمی شناسد … فرقی ندارد چه مسلمان باشی چه مسیحی چه ش … ت .. خوبی در درون همه انسان ها وجود دارد … کاری که این مرد می کند از هزاران سال عبادت بالاتر است … خدا می گوید از تو حرکت از من برکت … نمی گوید از تو دعا و نیایش بی حرکت از من برکت ! اگر اینگونه بود پس چرا سطح فن آوری و علمی کشورهای اروپایی با اقرار مدام مسئولان تراز اول کشور و همچنین دیگر کشورهای اسلامی از ما همیشه جلوتر بوده و زندگی امروزه را به آنها مدیونیم ؟؟؟ دارو – درمان – دستگاه های بیمارستان ها … حتی آنهایی که نابغه هستند در ایران اول در خارج از کشور علم می آموزند ؟!؟ متاسفانه خیلی ها با افراط جز خودشون و اعتقاد بی عملشون رو بالاتر از همه نوع موجودات و انسان ها میبینند که این خودش گناهی نابخشودنیست

… اگر یکی از مسئولان کشور بخواد کاری انجام بده اول تمام رسانه ها رو جمع می کنند عکس و فیلم تا چند سال لوح و تقدیر نامه , سالگرد و … فقط میتونم بگم این ریایی بیشتر نیست … یا میان میگن برای فقرا مدرسه بسازین ! از همه جالبتر مسجد بسازیم ! بابا بفهمید مردم فقیر پول میخوان !!! میخوان مثل یک انسان زندگی کنند ! مدرسه ایی که پول نباشه کار نباشه (لیسانس ها همه بیکارن 3 مورد فقط تو خانواده ما ! ) حمایت نباشه ! کمک حال خانواده نباشه به چه دردی میخوره ؟ اونا بیان مدرسه پس کی شکمشون رو سیر کنه ؟ نمیفهمن بخدا … اون هزینه ایی که میکنین برای ساخت مسجد بدین مریضیشون رو درمان کنند نماز رو همه جا میشه خوند … اگه راست میگید درآمدتتون رو بدید به اونا شما برید تو مسجد زندگی کنید ؟؟؟ بخدا یکی پیدا نشده و نمیشه !

—————————————————————————————————————————————————————————-

مرد آمریکایی که قرار است به امید جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای کودکان فقیر یک سال پابرهنه راه‌ برود، با وجود یخ، برف و سرمای زمستانی، سه ماه از این تصمیم عجیب را پشت سرگذاشت.

«ریچارد هاجینز» که به حرفه آرایشگری مشغول است با این کار قصد دارد کمک‌های مالی را برای کودکان کنیایی که خانواده‌شان توان خرید کفش برای آنان ندارند، جمع‌آوری کند.

ریچارد از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (2013) برای رفت و آمد در معابر ایالت کنتاکی کفش نپوشیده و تصمیم دارد این کار را تا یک سال ادامه دهد.

ریچارد گفت: می‌خواهم در پایان این یک سال مبلغ 25 هزار دلار پول جمع‌آوری و از آن برای خرید لباس و کفش برای دانش‌آموزان فقیر کنیایی استفاده کنم. همچنین تاکنون نزدیک به 4000 دلار جمع‌ کرده‌ام.

در صورتی که این مرد به هدف خود برسد می‌تواند برای بیش از 800 کودک کفش تهیه کند.

ریچارد هاجینز گفت: اولین روز از ماه دسامبر سخت‌ترین روز و رفت و آمد در شهر بدون کفش واقعا طاقت‌فرسا بود اما وقتی اولین کمک مالی به مبلغ پنج دلار به وب‌سایتم واریز شد برای ادامه این کار دلگرم‌تر شدم.

منبع : به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایسنا

باز نشر » berroz.com

اقدام ستودنی مردی برای کمک به کودکان فقیر / حرف تلخ حقیقت | انسانیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *