وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

امیر تتلو، در کنسرت من، چادر برای خانم‌ها اجباری است!

امیر تتلو و چادر خانم‌ها

امیر تتلو و چادر خانم‌ها !

امیر تتلو و چادر خانم‌ها

تتلو یا امیرحسین مقصودلو “Amir Tataloo“، همیشه با سوژه‌های بسیار جالب خود را در دنیای مجازی خود را مطرح می‌کند. امیر تتلو، بار دیگر با اظهار نظری جنجالی درخصوص برگزاری کنسرتش، اعلام کردند، که اگر من باید یک ساعت بپرم بالا پایین، شما هم باید چادر سر کنی؟.

امیر تتلو و چادر خانم‌ها

انتشار مطلبی در اینستاگرام امیر تتلو که با ادبیات خاص خودش همراه است. از از خانم‌ها خواست در کنسرتش با چادر حاضر شوند.

این خواننده با انتشار این مطلب نوشت: چادر نمی‌تونی سر کنی؟ کنسرتم نیا! اصلا کاری به مذهب و قانون کشور ندارم! قانون کنسرته! وقتی نمی‌تونی بخاطر یک کنسرت یک ساعت چادر تحمل کنی چطور من یک ساعت بپرم بالا پایین؟ اصلا این یک نشونش واسه اینه که بفهمم کی واقعیه! اگر روزی کنسرتی بذارم تو اون چادر برای خانم‌ها اجباری خواهد بود!.

یکی از جنجالی‌ترین اقدامات او دیدار امیر تتلو با سید ابراهیمی رئیسی (کاندیدای ریاست جمهوری) در فرودگاه مهرآباد بود که سوژه رسانه ها شدند.

امیر تتلو با سید ابراهیمی رئیسی امیر تتلو با سید ابراهیمی رئیسی

تتلو در 12 آذر 1392 توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد. امیر تتلو پانزدهم مهر ماه 1394 در موزه صلح تهران حضور یافت و از طرف جانبازان شیمیایی و قطع نخاع برای ساخت کلیپ «شهدا» تجلیل گردید و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد.

تتلو در 2 شهریور 1395 دوباره بازداشت شد. در چند روز قبل از آن وی به دادسرا احضار شده بود. وی پس از 62 روز به قید وثیقه آزاد شد. در 15 آبان 1395، دادستان تهران اعلام کرد یکی از خوانندگان زیرزمینی به اتهام «تشویق جوانان به فساد و فحشا» به تحمل 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده ولی به دلیل رضایت یکی از شاکیان نصف مجازات او بخشیده شده است. رسانه‌ها این خواننده را تتلو عنوان کردند.

امیر تتلو و چادر خانم‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *