وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

باز هم تلاش و انتشار مطالب بی محتوا از سوی رسانه های ایرانی | حضور رونی کلمن در ایران !

Ronnie Coleman + iran (1)
انتشار مطالب بی محتوا از سوی رسانه های ایرانی | حضور رونی کلمن در ایران !

درود* خیلی از رسانه های ایرانی برای درآوردن پول بیشتر ! به هر دری می زنند تا با جو سازی و تخریب های ناشیانه خود را متمایز و مثلا متفکر و وظیفه شناس جلوه دهند تا بازدیدکنندگان را ترغیب به کلیک مطالب و گوش دادن به حرف های بی محتوایشان کنند ! البته جالب است ! این رسانه ها هرگز مخاطبی را که قصد تخریب دارند و مسائلی را که مطرح می کنند و برای خود به تحلیل و بررسی می پردازند هیچگاه این اشخاص و مسائل را اجازه ی حضور و دفاع نمی دهند ! و به عبارتی خود برای خود می برند و می دوزند ! نمونه اش حمله علیه کارلوس کی روش و سریال در حاشیه و بعد هم حضور ستاره ی بدنسازی رونی کلمن “Ronnie Coleman” در ایران ! حالا در ادامه شما فیلمی را می بینید که از سوی یکی از خبرگزاری های مطرح ( نه در همه ی موضوعات ) ارائه شده و خبرنگار و گویندگان آن با رویا پردازی و داستان های افسانه ای برای خود می برند و می دوزند! و بعد احساس خردمند بودن هم می کنند ! نظرات منفی مردم هم زیر مطالب آنها برای آنان مهم نیست چون باعث بازدید بیشتر و در نتیجه به افزایش رتبه ی آنان کمک می شود !

بررسی حضور رونی کلمن در ایران و تضاد 180 درجه ای آن با صحبت های تهیه کنندگان این خبر !

در اول با یک مثال ساده شروع می کنیم تا این اشخاص متوجه شوند : که قیمت یک بوگاتی ویرون با قیمت یک پراید تفاوت چند میلیون درجه ای رو داره ! که این افراد از درک این موضوع غافل هستند ! مثل جنجالی که بر سر قرار داد کی روش رسانه ها بوجود آوردند! در صورتیکه کی روش مبلغ بیشتری را در مکان های دیگر به او پیشنهاد داده بودند ! و در یک کلام ساده وقتی می خواهید یک ماشین با ارزش خریداری کنید ! و از همه جالبتر اصرار به خریدن آن دارید ! نباید توقع داشته باشید قیمت آن نیز همانند پراید ( داعش ایرانی ) باشد !

در این فیلم خبرنگار طوری حرف می زند ! که انگار آقای کلمن خودش بزور خود را به ایران دعوت ! و بزور مبلغی را درخواست کرده که به او بدهند ! و بزور خواسته برای بانوان و آقایان کلاس ترتیب بدهد ! که در تمامی جملات این فیلم تاکید بر اینکه این فرد این موارد را خواسته تکرار می شود ! که بشکل مفتضحانه ای این کلاس ها تشکیل نشد و او را به بهشت زهرا ! آن هم شهدای حزب الله بردند !!! که این خود توهینی به همان شهدا بود !!!

عکس های حضور رونی کلمن در ایران

Ronnie Coleman + iran (5)
حضور رونی کلمن در ایران
Ronnie Coleman + iran (4)
حضور رونی کلمن در ایران
Ronnie Coleman + iran (3)
حضور رونی کلمن در ایران
Ronnie Coleman + iran (2)
حضور رونی کلمن در ایران

در صورتیکه با التماس مسئولان داخلی کشور خودمان برای به اصطلاح پیشرفت ورزش بدنسازی در کشورمان از ایشان دعوت شده بود که از همه جالبتر همین اقدامات مسئولان در جهت پیشرفت کشورمان بود ! که صندلی های همایش را با دسته بندی کردن در انواع قیمت ها ! برای علاقمندان به ایشان یا این رشته ورزشی ! در بسته های مختلف و آپشن هایی جالبتر از پراید ! که از 1 میلیون 800 هزار تومان تا انتهایی ترین صندلی ها یعنی ردیف D به مبلغ 550 هزار تومان بود !!! ارائه کردند ! که در سایت تابناک توضیحات کامل این تلاش بی وقفه ی مسئولان بیان شده »

برگزارکنندگان این دوره آموزشی برای ثبت نام از علاقه مندان به حضور در کلاس رونی کلمن مبالغ خاصی را تعریف کردند. صندلی های VIP این دوره از کلاس ها با مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذاری شده است. این بسته شامل حضور در صندلی های ردیف اول سمینار، عکس یادگاری با کُلمن و بیگ رمی، تی شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رییس فدراسیون و کلمن است.

بسته B با قیمت 850 هزار تومان شامل حضور در صندلی های ردیف های ابتدایی، عکس یادگاری با رونی کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

بسته C با قیمت 650 هزار تومان شامل حضور در صندلی های ردیف وسط، عکس یادگاری با کلمن، تی شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

بسته D با قیمت 550 هزار تومان شامل حضور در صندلی های ردیف انتهایی، تی شرت با امضای کلمن، اهدای گواهینامه با مهر رئیس فدراسیون و کلمن است.

بعله ! و اینگونه میشه که کشور ما در مسیر پیشرفت و توسعه و ترقی قرار میگیره ! معلوم نیست از مسئولانمون بنالیم ! یا از منتقدان مسئولانمون (خبرگزاری ها ) ! واقعاکه ! …

تحلیل و بررسی : berroz.com

باز هم تلاش و انتشار مطالب بی محتوا از سوی رسانه های ایرانی | حضور رونی کلمن در ایران !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *