وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دستگیری وحشی ترین باند سوء استفاده جنسی از زنان

Sexual abuse
دستگیری وحشی ترین باند سوء استفاده جنسی از زنان

به گزارش سي ان ان ، چارلز سارجنت به همراه 3 تن از همدستان ديگرش خدمتکاراني را براي رسيدگي به نظافت و تهيه غذا استخدام مي‌کردند اما پس از گذشت چند روز خدمتکار بيچاره را توسط گروهش مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار مي‌دادند. اين گروه پس از چندين تجاوز و شکنجه خدمتکاران، آن را به زير زمين برده و با اسيد به قتل مي‌رساندند و  در نهايت بعد از کشتن آنان در مکاني پنهاني آنان را تکه تکه کرده و درون نايلون مي‌ريختند. پس از اعتراض همکاران سارجنت به پليس مبني بر خارج نشدن  خدمتکاران و تقاضاي دوباره براي استخدام کردن نيروي جديد پليس را در جريان روند اين جنايت هولناک قرار دادند و در يک عمليات هماهنگ از سوي شرکت خدماتي و خدمتکاران تمامي عوامل اين باند مخوف دستگير و روانه زندان شدند.
فيلادلفيا دومين شهر بزرگ ساحل شرقي آمريکا بعداز نيويورک است و از مراکز مهم جذب گردشگري است که رويداد چنين جناياتي وجه آن را به خطر مي اندازد. پس از دستگيري باند پلبس توانست در هنگام جستجوي زيرزمين به دليل بوي تند اسيد لباسهاي خون آلود قربانيان را که در کيسه‌هاي پلاستيکي دفن مي‌شد را کشف کند دادگاه اين جنايتکاران ماه آينده آغاز مي شود.

باشگاه خبرنگاران

باز نشر » berroz.com

استفاده جنسی از زنان,سارجنت,سی ان ان,cnn,تجاوز به خدمتکار,اسید پاشی,سوءاستفاده,مورد ضرب و شتم و تجاوز,فيلادلفيا دومين شهر بزرگ ساحل شرقي آمريکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *