وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

بلندترین دختر نوجوان دنیا و عاشق کوتاه قدش +عکس

tallest girl
بلندترین دختر

بلندقدترین دختر نوجوان دنیا به نام الیسانی کروز سیلوا ۱۷ ساله با قد باور نکردنی بیش از دو متر بسیار بلندقدتر از عاشق خود فرانسینالادو سیلوا کاروالهو ۲۲ ساله با قد ۱۶۳ است.

این دخترک اهل سالینوپولیس برزیل دچار نوعی غول پیکری است که در نتیجه تومری در غده هیپوفیز به وجود آمده است و اکنون پزشکان غده را خارج کرده اند.
این دختر به گزاشگر گفت :”چیزی که مرا جذب او کرده است شخصیت او و طرز برخوردش با من و یا دیگران است. تنها چیزی که فقط باعث ناراحتی ما می شود این است که وقتی دست یکدیگر را می گیریم به نظر می رسد که دست برادر یا پسر کوچکم را گرفته ام.””ولی من او را انتخاب نکرده ام خدا او را برای من انتخاب کرده است.”

tallest-girl-3 (Copy)

فرانسینالدو که یک کارگر ساختمانی است می گوید دوستانش همیشه از اینکه آنها چگونه با این اختلاف قد با هم کنار می آیند حرف میزنند ولی او می گوید که برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد.

از نظر فرانسینالدو با وجود اینکه او بسیار قد بلند است ولی زیباست و برای او مهم نیست که دوست دخترش بلندتر از او باشد. فرانسیسکو می گوید در این باره می گوید:”من احساس آرامش و راحتی با او دارم و به حرف های مردم توجهی نمی کنم.”
الیسانی آنقدر بلند است که به گزارش پرشین وی نمی تواند سوار اتوبوس مدرسه شود و چون همکلاسی هایش در مدرسه او را مسخره می کنند او دیگر به مدرسه نمی رود در خانه ماندن نیز برای او سخت است چرا که سرش به سقف چوبی خانه برخورد می کند.
این دختر نوجوان در خانه کوچکی با مادرش آنا ماریا سیلویا، پدر خوانده اش لوئیس جورج و خواهرانش زندگی می کند.

tallest-girl-4 (Copy)

tallest-girl-5 (Copy)

منبع : campfa.ir

بازنشر » berroz.com

عکس بلندترین دختر نوجوان دنیا و عاشق کوتاه قدش | عکس های جالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *