وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

بهترین زمان برای یادگیری زبان انگلیسی

Do you speak English
بهترین زمان برای یادگیری زبان انگلیسی

امروزه یادگیری زبان انگلیسی یک ضرورت انکار ناپذیر است چرا که زبان انگلیسی، زبان علم است و آموزش رشته‌ های مختلف در سطوح عالی و تولید علم به زبان انگلیسی صورت می گیرد.

با افزایش روند جهانی سازی ارتباطات بین المللی، برنامه‌ های رادیوئی و تلویزیونی، تجارت جهانی و آموزش علوم جدید همگی به زبان انگلیسی صورت می‌ گیرند و عدم آشنایی با این زبان برابر با عدم زندگی در دنیای مدرن امروزی است.

زمان مناسب برای یادگیری زبان دوم از جمله موضوعاتی است كه مطالب گوناگونی درباره آن ارائه شده و بحث‌ های زیادی در این خصوص صورت گرفته است. هركس بنا به تجربه یا تحقیق خود زمان یا زمان‌ های خاصی را برای یادگیری پیشنهاد می‌ كند، اما به راستی بهترین زمان چه موقعی است؟

افراد در حالت “خوابیدن” چند مرحله را می گذرانند که قبل از خواب بهترین زمان برای یادگیری کلمات جدید از دنیای یک زبان دیگر است.

گوش دادن به مطالب مختلف در زمان “خواب آلودگی” اگر چه روی کیفیت خواب تاثیر می گذارد و خواب را با کمی اختلال روبه رو می کند اما می تواند میزان ماندگاری چیزهایی را که یاد می گیریم افزایش دهد.

همچنین “یادگیری حروف” 20 الی 30 دقیقه قبل از خواب باعث می شود تا “مغز” بتواند آنها را در “حافظه بلند مدت” خود ذخیره کند و ما آن ها را دیرتر فراموش کنیم.

منبع : http://www.jamnews.ir/

بازنشر » berroz.com

بهترین زمان برای یادگیری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *